Trabento diary

July 6th 2008
Published: July 6th 2008

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: moving on.. 56 secs
2: annie are you okay? 44 secs
3: 1 week... 147 secs
Dagen i dag er 6.Juli og vi har nettop ankommet Innsbruck, Østeriket... i dag tidlig dro Marius med, fly fra Munich, hjem fra sin uke på loffen med oss og vi satte kursen mot Italia... Vi har reist en god del og sett litt av vært, men har ikke skrevet noe og har heller ikke tenkt til det... gidder ikke... blir alt for lat av å være på bil ferie... hehe... men men.. vi har tatt noen bilder og videoer som jeg skal gjøre mitt yterste for å få uppa, men det blir også det... ellers en det, har vi det bare bra, koser oss i sola når den er her, og varmen ellers... den er alltid her... masse øl, et par museer, hyggelige mennesker og nye steder... vi har det fin fint.. fortsatt på loketur... vi tenker å dra til kysten av Italia og følge den til Barcelona for å så komme til Madrid, og vi har 11 dager igjenn og gjøre det på... and thats that...

vell vell... det er stillinga..

vi ses snart!

gutta...

Tot: 0.068s; Tpl: 0.015s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb