Cuba: kikkerjacht, cocotaxi's en de Treinreis van Hel

This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Comments only available on published blogs

15th May 2008

ongelooooooooflijk!!!!!
Hoi lieve schatten, het is hier inmiddels 0.45u en we wisten via msn met maryse, dat je met je site bezig was. We hebben er op gewacht en dat was de moeite waard!!!! Via de telefoon gisteravond hebben we al veel gehoord, maar dit verslag met foto's geeft zo de sfeer weer! Jullie zijn kanjers! Geniet lekker verder. We kunnen er weer op teren! Dikke kus!

jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Jeeeeeeeeeeee, jullie zijn er weer!!! Na de Nijntje site (sorry hoor) zijn jullie Silke's tweede favoriete internetattractie. Nu ze papa en mama zegt en kiekkiek, ben ik druk bezig met Thijs en Maryse. Ik heb nog even de tijd! Gelukkig sliep je op het fototoestel, want wauw, die foto's van jullie zijn echt super!! Kusjes terug van ons en tot gauw maar weer!! xxx

Eindelijk
Naast de telefoontjes van de afgelopen turbulente dagen en de gewone mail nu even wegdromen. Wa\t heer lijk om weer zoveel moois te zien ,jullie ook natuurlijk, en ook het verslag is als vanouds. We kunnen weer meegenieten met het vervolg van jullie reis. XXX

bizarro
he matti en marys, mooi verhaal weer en vage shit. Blijf maar komen met die mooie verhalen en heel veel plezier verder!!!
16th May 2008

Heey beide, wat klinkt het toch allemaal super gaaf, interessant en leuk!! Foto's zijn ook echt vet, kan niet wachten op mijn eigen supersonische camera! Geniet ervan en we spreken!!!! Kus Kim
16th May 2008

Aan avontuur geen gebrek!
Hey globetrotters ! Ik was natuurlijk via paps en mams op de hoogte van de belevenissen. Zo te zien zullen jullie geweldige belevenissen en de mooie beelden het ongelukje van de tas wat sneller doen vergeten. Op enkele items na is kleding natuurlijk vervangbaar en stiekem geloof ik niet dat Maryse het zwaar heeft als ze een dag lang mag shoppen. Succes en geniet lekker verder ! Kus Lindy p.s. Als jullie je bankrekeningnummer en mijn mailadres nog weten, probeer dit eens te combineren .... you'll see what happens !! ;-)

Oppeppertje
Hai, lieverds Vanochtend je moeder en pappatje gesproken bij opa en oma. Gaat weer een beetje na van de schrik tebekomen te zijn. Jullie hebben mekaar nog en nog veel meer op de planning. Maar nu ff de foto's onwijs gaaf heel raar om al die oude oldtimers te zien staan. Je gaat echt terug in de tijd. Lieverds, nog heel veel plezier daar in dat weer vertrouwde Mexico dikke Xen van ons 3tjes

Wow!
Pff...lang verhaal! Maar dat was wel nodig na zo'n lange stilte. Heb me weer helemaal vermaakt ermee. Leuke (en minder leuke belevenissen), en een geweldige impressie van Cuba! Geweldig hoe jullie elke keer het "echte" leven in die landen weten te ontdekken. Jullie kunnen trouwens wel een freelance duo gaan vormen. Maryse voor de foto's (die weer erg mooi waren!) en Matthijs voor de verhalen..Helemaal goed! Dikke kus

kus van jezus :-)
He lieve bro en maris, ik heb me kapot gelachen om je verhaal, behalve natuurlijk dat stuk over de tas, dat is echt megakut!!! Echt grappig om die bus naar Haamstede gewoon in Cuba tegen te komen, bizar gewoon. Alex wilde weten of jullie hem nog gaan opzoeken. Kus!

joep
He Tias, ben ik weer. Ik zie trouwens dat je ook de Cubaanse Joep hebt ontmoet :-) Kus
23rd May 2008

Liefje, wat ontzettend kut van je kleren! Maar the brightside..SHOPPING!!! Of heeft Mexico een andere smaak? Enjoy enjoy enjoy

Tot: 0.098s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 59; dbt: 0.0784s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb