Dag 8: Manuel Antonio

Published: December 3rd 2012

Dag iedereen,

Vandaag, om 7u40 zijn we in de bus (Interbus) gestapt die ons naar onze tweede locatie heeft gebracht.

4u later kwam we aan bij Hostel Vista Serena in Manuel Antionio.

We zitten in een klein huisje met een eigen keukentje, badkamer, living en een slaapkamer met een dubbelbed en een stapelbed. We moeten de keuken, badkamer en living wel delen met een ander koppel. Het zijn oudere mensen die van Costa Rica zelf zijn en die familie zijn van de eigenaars.

Nadat we onze valiezen een beetje hadden uitgepakt hebben onze bikini/badpak aangetrokken om te lunchen op ons terras in het zonnetje en zijn we naar het strand gewandeld. (Dit wordt een weekje relaxen).

Het zonnetje scheen mooi.

Op de weg naar het strand zijn we aapjes tegengekomen in een boom langs de weg. We waren even naar de aapjes aan het kijken tot we plots een brul van een duidelijk veel grotere aap uit het bos achter ons hoorden en we zijn maar snel doorgestapt. Er vliegen ook continue heel grote vogels rond. Vooral arends, de eagle die vaak afgebeeld wordt in amerika. Het is heel mooi om deze dieren zo groot in de lucht te zien zweven. Als we van het strand terug naar het huisje gingen, zijn we ook een supergrote leguaan tegengekomen maar die was te snel om te fotograferen.

Na het avondeten is het hier beginnen stortregenen en hevig beginnen onweren!

Tot morgen!

Vele groetjes,

Nore, Dominique en Serina

Tot: 0.133s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0996s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb