Rain


Advertisement
Published: October 21st 2006
Edit Blog Post

Vandaag op mijn verjaardag regent het de hele dag. Ben ff bij de boot wezen kijken. De boot ligt sinds vorige week op het droge (nou ja, droog??) voor zijn jaarlijkse onderhoud. Op een dag als vandaag kan er weinig gebeuren, de regen maakt het moeilijk om door te werken. beetje jammer, maar that's life!

Today on my B-day, it's raining. Went to take a look at our boat which is out of the water for the yearly maintance.
On a day like today there is not much that can be done. Oh well, that's life.

Hier wat foto's van de regen periode,






Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement

The BeachThe Beach
The Beach

Ziet er een beetje troosteloos uit he? Looks kindda sad, no?
TahongaTahonga
Tahonga

De boot, als je goed kijkt zie hoe er een heel stuk van het strand is weggeslagen. Our boot, if you look closely, you can see how a part of the beach is swept away.
RiverRiver
River

Dit is gewoon een rivier geworden. This just turned into a river.
River againRiver again
River again

Best wel ruig ook Rough as well
crossingcrossing
crossing

Hier moest ik wel doorheen lopen, en geloof mij, het is een aardige stroming. I had to walk through this, and believe me, there was a strong current.
The boot close upThe boot close up
The boot close up

Iets dichterbij
Men at  workMen at  work
Men at work

Adolfo onze kapitein. Our captian.
New partsNew parts
New parts

Julian hard aan het werk om het hout te vernieuwen. Julian working hard replacing wood.
AdolfoAdolfo
Adolfo

Ja, ze werken echt hoor. Yes, they are really wroking.
ViewView
View

Mooi uitzicht vanaf de boot. Nice view from the boat.
RoadRoad
Road

De weg terug naar de shop. The road back to the shop.
BrendaBrenda
Brenda

Ja, zo gaat dat hier, kan natuurlijk ook kaplaarzen gaan kopen. Yes, this is the way to go, I could buy some rubber boots.
HoudiniHoudini
Houdini

Special request: Hier heb je eindelijk je foto Melissa. Dit is ons huisdiertje dat aardig is gegroeid de laatste tijd. Special request for Melissa, Houdini that grows like cabage we say in Holland.


22nd October 2006

Happy B-day
Regen hopi regen, ja daar hebben we hier op het moment ook erg last van, nou ja last.. Gr M.
22nd October 2006

veeeeeel water
Sohee, dat zijn stevige regenbuien daar! Ik herken de plekken waar je de foto's hebt gemaakt, geloof niet dat ik het wel eens zo erg heb gezien... Maar wij hebben in oktober dan ook nooit in Coco gezeten :-) Slim he ;-)
22nd October 2006

nog 1 jaar
1 beetje troosteloos ziet het er uit,maar dan altijd nog beter dan de vooruitzichten die wij de komende maanden krijgen. Nog 1 jaar en wij komen dan bij jullie kijken.Is wel leuk deze foto,s,kan dan al een beetje inleven,had ik ook toen wij naar colombia geweest zijn.beetje doorwerken en je boot is klaar met het zonnetje. Saludes su amigos de Amersfoort.
22nd October 2006

Lang....
Lang zal die leven,nog gefeliciteerd met jouw verjaardag,ff vergeten
22nd October 2006

heppie bursdee
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Laat me raden..... jullie hebben het gevierd bij Pata Loco? haha Leuk om zo jullie belevenissen te kunnen volgen, helemaal omdat we weten wat voor prachtig land het is. En die regen...... ja, die is best heftig maar het blijft lekker qua temperatuur. Wij zijn gisteren terug gekomen in NL en hier regent het ook, maar voelt echt herfstig. Zou zo weer terug willen! Veel succes met de boot! En have fun, pura vida
30th October 2006

Nog van harte!
Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd. Ik zat lekker een weekje op Mallorca. Even de zon opgezocht. Heerlijk. Niet gedoken, maar wel gesnorkeld. (en steeds voor kwallen uitgeweken, dus ik had het snel bekeken) In januari ga ik naar Kenia, Tanzania en Zanzibar. Ik ga daar de wereld daar ook maar eens onder water bekijken. Ik hoop dat het nu weer droog is daar bij jullie! Groetjes vanuit Amsterdam, Miranda

Tot: 0.137s; Tpl: 0.015s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0769s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb