What's new?

Published: July 7th 2008

Curacao reunionCuracao reunionCuracao reunion

Old friends/ customers from Curacao.Ouwe vrenden/ klanten uit Curacao
What's new?? Coco has a new supermarkt! excited??? YEAH, now we can buy almost everything (except Dutch tea and peanut butter) But eh, one can't have it all, right? What else is new? I have a new gate with a wall and a new floor, all this to keep the water out! Does it work you ask? NO!! For the last 2 days we were flooded again! UGGGGGGG, I think we need to move.
What else is new? Devil (one of our kittens) was a Dino victim, but that same evening somebody put Fidel (a new kitten) in front of our door. Then we have another new family member. Tico. Tico is a baby mapache that I still have to bottle feed. so CUTE!
............................................................... Wat is nieuw? Coco heeft een nieuwe supermarkt! Is dit leuk? JAAAAAAAA, nu kunnen we bijna alles kopen, behalve dan pickwick thee en calve, maar ja, je kan niet alles hebben toch? Wat is nog meer nieuw? We hebben een nieuwe poort en een nieuwe vloer, allemaal om het water buiten te houden. Helpt het vraag je? Nee, de laatste 2 dagen zijn we weer aardig aan het hosen geweest, ik denk dat het tijd is om te verhuizen. Wat is nog meer nieuw? Devil (een van onze kleine katjes) is weer gepakt door dino, maar de zelfde avond nog lag Fidel (weer een nieuw katje) voor de deur. dan hebben we nog een nieuwe familie aanwinst. Tico. Tico is een baby wasbeertje dat ik nu de fles aan het geven ben, zooooooo leuk.

interestinginteresting
interesting

Fidel and Luna find the new mameber very interesting........Fidel en Luna vionden het erg interessant allemaal.
So cuteSo cute
So cute

Remember Fidel is ook nog maar heel klein....Fidel is ook nog maar een klein katje.
once againonce again
once again

Our toilet..................weer onze wc, zucht
Tielemans Tielemans
Tielemans

Paul came to visit and enjoyede our swimmingpool....Paul is op bezoek en genit van ons zwembad.

7th July 2008

Arme Devil
Aaah zielig dus nu is ook al mijn vondelingetje eraan.... Tico ziet er wel leuk uit hoor.. Wat een gekut weer met het water. Nou iig heel veel succes. Kus

he bah
maar wel leuke beestjes

Lang geleden!!
He daar aan de andere kant van de wereld. Elke keer weer leuk om jullie blog te lezen!!! Goed zeg dat jullie voor al die vondelingetjes zorgen. Het is mij gelukt om een baan in Australie te krijgen... de australische marine...helemaal geweldig hier... Alhoewel we ook veel regen hebben gehad in de zomer, nu is het winter en best lekker. Ik heb ook een weblog: wyanda.blogsnel.nl Dus als je een keertje tijd over hebt... Heel veel groetjes, Wyanda Lublink (ex nederlandse marine)

getsie
Het weer bij jullie schijnt op dit moment net zo "getsie"te zijn als hier in Nederland. Jullie zien er gelukkig nog wel blij uit. Ferry en ik zijn net terug van een 10 daagse motor vakantie in de Dolemieten. Gaaf hoor. Lieve groetjes
9th July 2008

Ach gut
Nu wil ik ook een wasbeer, lekker dan weer haha.
10th July 2008

leuk leuk leuk
Hoi Luitjes, Leuk dat jullie ons steeds op de hoogte houden. In Nederland moet je nu ook niet zijn, want het water valt iedere dag uit de hemel. Groetjes en liefs vanuit Veenendaal, René & Marijke van der Ham
11th July 2008

Ahhh, wat een schatje! Dus Dino is de katten weer te snel af geweest? Arme Devil. Maar euh, missen jullie dit waterlandje ofzo?? Wel een beetje overdreven he om je eigen rivier aan te leggen... Ohooh.. Wat een bende. Heel veen succes met hozen!! Dikke knuffel

Tot: 0.066s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.047s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb