Caye Caulker: Belize it or not!


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

26th May 2008

vissen
Hey hallo, ziet er weer goed uit! Mooie snorkelfoto's! Weer een duiklocatie om te onhouden dus? Ben gister in zeeland wezen duiken, had zeker wel 2 meter zicht :-). Was toch nog best wel mooi! Maar weegt natuurlijk niet op tegen haaien, schildpaden etc etc... Groeten Ruben
26th May 2008

Iieeh
Waarom zwemmen jullie in godsnaam zo dichtbij die haaien. Eng!!! Wel heel mooi allemaal! Sterkte met de 12 uur durend busreis..Heb even geprobeerd die bergdorpjes uit te spreken en ging volgens mij best aardig ;-) xxxx
26th May 2008

Belize it
Wat is dit prachtig !!!! om stil van te worden. We begonnen al ontwenningsverschijnselen te krijgen maar dit maakt alles goed. En wat een fantastische foto's. En heerlijk om weer van jullie te "horen". Heel veel liefs en knuffels van ons
26th May 2008

Hola!
Jeetje wat word ik toch steeds blij van jullie blogs (en ook een beetje jaloers..) die fotos zijn echt GE-WEL-DIG!! Zooo mooi! Ik heb helemaal zin om op vakantie te gaan! Maar helaas er zijn ook mensen die moeten werken.. Wens jullie nog heeel veel plezier! :) Kus Kaar
26th May 2008

goed bezig!!
Goed bezig ja, jemig, wat een foto's weer!!!! Je wordt wel mager Thijs! Maris, je kan zo in een james Bond film met die bikini, stoer!! We miss you, maar ik kan me zo voorstellen dat je nog even niet naar Nederland terug verlangt. Nou, dikke knuffels weer en een extra dikke kus, met armpjes om jullie nek van Silke! xxx
26th May 2008

levensgenieters!!!
Worden helemaal blij van jullie verslag met foto's! Waanzinnig! Kan dit alles nog overtroffen worden?! Geniet lekker verder, doen wij daarna weer van jullie. Muchos besos!!!! Pap en mam.
27th May 2008

Aaaah un tiburón !
Hola hermanos ! Qué tal ? Otra vez una historia maravillosa. Nou... die Spanish Coach op de Nintendo DS laat me toch in de steek... verder kom ik echt niet meer :-( Het ziet er echt fantastisch uit. Heb mijn collega's inmiddels ook jaloers gemaakt, dus ben niet meer de enige op kantoor die zich afvraagt: "Wat doen we hier nog met z'n allen ?" Genietse verder ! Kussen Lindy p.s. Ik wil ook die bikini!!
27th May 2008

als je haar maar goed zit...
He Tias, wat zit je haar leuk! Wat een megacoole foto's, maar echt eng die haaien! Heb je al je vingers nog? Wat leuk dat jullie naar Alex gaan. Geef hem een dikke knuffel van me en zeg maar dat we hem missen (maar jullie meer hoor ;-) . Als jullie thuis zijn moeten juliie ons maar dat kaartspel leren, ben benieuwd. Dikke kus van je zus
28th May 2008

Weer even kijken nu we hier toch zijn om de verbouwing te zien. Wat een een mooie foto's, wat zullen jullie genieten. Jullie zien er goed uit. De tijd gaat snel maar toch duurt het voor ons nog lang voordat jullie terug zijn. Maar vooral genieten nu je zo jong bent.Groeten van ons
29th May 2008

He Tarzan & Jane
Ahaha wat een water en wat een zicht. Kan gewoon niet. Weten jullie wel dat haaien vlees eten. En Matthijs weet je wel dat die boom waar je Tarzan in wilde spelen wel een beetje klein is voor jou. Grote nicht en neef dat ik gekke bek trek dachten jullie zeker ook dat kunnen wij ook hihi. Lieverds geniet nog de tijd gaat toch al zo snel. Maar één ding staat vast wij genieten denk ik van veraf allemaal met jullie mee. Dikke kussen van het nu regenachtige Holland.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 19; dbt: 0.0205s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb