35.den - Hue,pagoda pri stanici


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
October 11th 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

mototaxi ma cakal ako sme boli dohodnuty.V nemoznici mi to len previazali,vraj az za 2 dni mi vyberu stichy.Tolko casu ale uz nemam,zajtra tam idem nech mi to vyberu,ak nie tak si to dam vybrat v dalsom meste.

Po odvezeni do hotela som isiel na bagetu.Dobry pc je zas obsadeny tou kravou recepcnou co sa furt len hra.Takze planovanie nula bodov,akurat tak cez mobil.

Idem skusit kupit listok na vlak z danangu do nha trangu. Recepcna ochotna,ze mi to vybavy za 2 dolare,nasrat,to sa radsej prejdem aj tak nemam co robit a pri stanice je neaka keska a dalsia pagoda,uz mi z tych pagod sibe. Cesta na stanicu nezazivna. V okoli hotela po mne uz riksaci nepokrikuju,asi ma uz poznaju,sak som tu jediny krivajuci beloch v simpsonovom tricku.Po prichode na stanicu sa spustil kvalitny lejak.Hlavna trasa zo stanice do mesta popri rieke je zavreta,rekonstruuju most,tak som musel ist obchadzkou ale pohoda.Tete v okienku strkam listok s vlakom.Maju fleka na nedelu 21/51 soft sleeper,super.Cena 550kD,podla wikitravel to ma byt 520kD asi zdrazili.Na listku je klasicky napisane foreginer,teda cudzinec,pri tom ja som predsa rodeny vietnamec.

Chvilu pozeram tv na stanici,dazd ustal ale este kvapka,davam na seba jednorazovy prsiplast a idem sa k pagode.ku keske nejdem,volado ju vykradol a uz tam neni,este ,ze som si stiahol aktualne info,inak by som sa tam trepal zbytocne v takomto case.pagoda je hned za stanicou,ziadny turisty a vstup je free. Je lepsia nez platene. Od pagody idem popri rieke,chcem ist kuknut do neakej institucie,pekne stare budovy ale security ma tam nepusta. Na hlavnej krizovatke su policajti,v pripade zhustenia premavky nahradzaju semafory. Inak pokutuju skutristov.

Prechadzam po moste na druhu stranu rieky.Su tam stanky s rybami a vtakami. Velmi vela akvarijnych rybiciek,skalary,zlate rybky a rozne ine druhy a mega velky prisavnici.Hneed by som volaco kupil.Sranda,jedna ryba vyskocila,chlapik ju hodil nazad,volako neplavala tak ju s ruku vybral a hodil do travy.

V supermarkete kupujem vodu,2 piva,redbull a cokoladu.Zaujimave,ze mi cul securitaci neorazili blocek.Idem do fastfoodu lotteria.Vonku maju zmrzku za 3kD. Jasne,ze to neplati,bo nemaju kornutky,tak si davam do kelinku s cokoladovou polevou za 10kD.Nic moc.Jedlo je tu drahe.V hosteli vykladam nakup a bookujem listok na zajtra do hoi an.Mal by som tam dorazit okolo 18/00.ranny bus by bol lepsi,ale neviem kolko sa zdrzim u doktorky.

Do DMZ nejdem,vyraza sa uz o 6/00 a nazad sa pride 18/00,na taku turu si v buse s nohou a so stihmy este netrufam.Nuda na izbe,pijem piva.

Smer vecera,davam si to co taxikar za 20kD,ryzu,zeleninu a volake 2ks volacoho.Bolo to fajn. Hlavne kopa ryze,som full ale este idem na langosove stanglicky,nemaju,nevadu.Na izbe davam redbull.Zajtra 7/00 idem doktorke,potom ranajky,musim kupit bagety,nech mozem zlikvidovat syr com mam v chladnicke. Pobalit sa ,ist na postu a cakat na bus.to je cely plan.

naklady

bageta - 10kD
listok na vlak soft sleeper spodne lozko danang - nha trang - 550kD
vecera,ryza,zelenina a volake 2 kusky - 20kD
nakup - 55kD
voda 1.5l - 6.6kD
cokolada - 7kD
pivo 0.3l - 11.8kD
pivo huda 0.3l - 8kD
redbull - 8.2kD

fotky
http://min.us/mTeEYttTNtOB9

Advertisement



Tot: 0.04s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0164s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb