אנחנו בסאייגון!!

Asia » Vietnam » Saigon By oshri yamin
June 12th 2007
oshri yamin
אז שלשום בלילה הגענו בשעה טובה לסאייגון - העיר הכי גדולה בויאטנם וללא ספק גם העיר הכי מטורפת - משהו שמזכיר את ת"א, רק עם קצת יותר מלוכסנים... (:

אתמול יצאנו לטיול יום בדלתא של נהר המקונג - איזור כפרי יפהפה!. שטנו בסירות עץ קטנות, בין האיים שבנהר, שתינו תה ויין דבש ואכלנו ממתקים שהמקומיים מכינים מקוקוסים מיובשים, זרעים של לוטוס, ג'ינג'ר ובוטנים.. נשמע טעים לא? ...
חוץ מזה ביקרנו במפעל של ממתקי קוקוס ממש טעימים ורכבנו על אופניים באחד הכפרים, כדי לראות מקרוב איך חיים אנשים בכפר..

בצהריים פינקו אותנו עם להקה מקומית שמנגנת מוזיקה מסורתית והמון פירות טרופיים להשלמת האווירה.. כיף..

היום יצאנו לסיור במוזיאון המלחמה. (תכל'ס הוא נקרא המוזיאון לפשעי המלחמה האמריקאים..). ראינו תמונות ממש מזעזעות ואת הצד המכוער של האמריקאים במלחמה - בדיוק ההפך מכל מה שרואים בסרטי הרמבו למיניהם...

זהו.. מחר בבוקר מסתיים לו הפרק (המדהים) של ויאטנם בטיול שלנו. מפה אנחנו נוסעים לקמבודיה, לראות עוד קצת מקדשים..

בסוף השבוע אנחנו אמורים ומקווים להגיע כבר לביתנו השני - בנגקוק..

אהה.. ורק שתדעו שהוספנו לבלוג הקודם שלנו מנה-טראנג תמונות שצילמנו עם מצלמת מים!! וגם תמונות חדשות לבלוג שלנו מסאפא במקום מאוד מיוחד שהיינו בו. שווה להציץ...

נשתמע..

Tot: 0.373s; Tpl: 0.013s; cc: 21; qc: 112; dbt: 0.2616s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb