24.den - Hanoi


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi
September 30th 2012
Published: March 21st 2013
Edit Blog Post

Rano som vstal uz o 7/00 hod vyspaty do ruzova,spal som asi 4 hodiny.V lobby este stretavam slovakov,nakoniec zobrali trip na halong bay za 75USD.Ja to asi tiez kupim tu.Este stale rozmyslam nad sapou.Na ranajky som si dal to iste co vcera na veceru,3ks plnenych buchiet.

Idem k severnemu cipu jazera,je tu zastavka busu c14 co ide do etnologickeho muzea.Soferovy ukazujem ulicu kde chcem vystupit,vraj ma ohlasi.Zapinam GPS a sledujem trasu.Listok na bus ma stal 3kD.Vybera to dalsi clovek v buse.Uz sme na ulici kde mam vystupit,stavam sa ale sofer,ukazuje ,ze mam este cas.

A som tu,na pokyn vystupujem.Muzeum je este asi 10min pesi smerom na juh,v pohode ho nachadzam.Po ceste furt na mna pokrykuju mototaxi hello,uz ma s tym seru.Pred muzeum je nenormalne vela ludi.Prebijam sa k pokladni a kupujem listok za 25kD.Su tu prave neake oslavy,same akcie pre deti.Vnutro muzea mam prejdene zachvilu,su tu exponaty zo zivota vietnamcov na dedine.Opat sa so mnou fotia vietnamci.Zatial je toto najlepsie muzeum,odporucam.Vonku su repliky domov,v ktorych byvaju dedincania.Na kazdom kusku su rozne hry pre deti,pretahovanie lanom,robenie lampionov,masiek,chodenie na choduloch.To skusam aj ja,ale furt padam.Je tu aj vodne divadlo,aspon na nho nemusim ist v meste.Sice len kratka rozpravka ale parada.Odohrava sa to vsetko vo vode,po vode chodia babky,ktore ovladaju ludia ,skovany za plachtou.Parada.Jedlo sa tu kupuje za kupony.Kupujem par a idem si pre jedlo,zistujem,ze mam malo,tak dokupujem dalsi kupon.Jem dve chipsove placky,ako pochutka je to dobre ale clovek sa z toho nenaje.

Opustam muzeum a idem oproti do parku,chcu vstupne,srat ich.Idem na bus a smer hotel.Bus mi ufujazdlil pred nosom,dalsi ide az za 30min.Iniciativni mototaxi hovori mi,ze uz ziadny bus nepojde,hajzel sikmooky.Cakat sa mi nechce,zapinam GPS a idem po stopach busu,niekde sa najest.Zatial nic nenachadzam ale zistujem,ze GPS ma uplne odklonilo od trasy busu,caka ma 6km pochodu.Zbadal som miestnu restiku,zapadam tam.Davam si ryzu,vajcovu placku,klicky ,rybu a hriby zapecene vo vajci za 40kD.Konecne poradne jedlo za rozumnu cenu.MAjster sveta si dava chili papricku,je fakt silna,hned slzy do oci.V miske mam vodu s matou,zapijam,ale je to humus,nechuti mi to.Uplne plny idem opat na cesty,vsade su obchody,motoopravovne a male domace restiky.

Na hotely posielam par fotiek,nemam citacku kariet,tak zatial posielam foto len co mam na externom diske este z ciny.Odpocivam na izbe.

Vecer idem na stretko s CS skupinou a s nimi na festival.Vo fotaku mam volnych uz len 50 fotiek.Kupujem trip na halong bay,na jeden den za 420kD,mal by v tom byt aj kajaking,som zvedavy.Zajtra si bereme so sebou 2x 1.5l vody,bo ta neni v cene,iba obed bez pijatiky.Vseky cestovky to davaju za rovnaku cenu,resp lacnejsie ale na mini lodicku a potom za vyssie sumy.

Na veceru som si dal ryzove nudle s masom.Potom som isiel na zraz s CS pred operu.Mal byt o 20/00,bol som tam od 19/20 do 20/20,nik sa neukazal.Hajzli zasrany,CS vo vietname je nahovno,zlata cina,resp ine staty kde mam len pozitivne skusenosti.Festival sa ziadny nekonal,resp som nic nevidel,len kopa lud,niektory mali balony,masky a par ludi hulakalo z aut.Mozno som bol na zlom mieste,ktovie.Toto mesto sa mi nepaci,do sapy nepojdem,hlasia dazd.Ludia na skutroch,ktorych je tu fakt hodne,nosia na usta rusku a niektory maju specialne oblecenie,s dlhymi rukavmi a kapucnou.Je to srandovne,ale zas chrania sa pred smogom a vyparmi.Vsetky skutre su tu na benzin,nie ako v cine na elektriku.

Hruska sa uz minie,je tu max na dva stamrtliky,konecne budem mat viac priestoru v batohu.V posledne dobe furt nieco niekde zabudam,minule som nechal vodu pri okienku s listkami vo vazeni,potom zas v restike,na izbe.Hruza s tou mojou pamatou.

naklady

ranajky 3ks buchuet plnenych kapustou a masom - 21kD
bus c14 do etnologickeho muzea - 3kD
dve chipsove placky - 15kD
vstup do etnolog.muzea - 25Kd
obed ,ryza,ryba,zelenina,vajcova placka,vajcove cuso plnene hrubami - 40kD
nakup v obchode 2x1.5l voda + mars - 41Kd
4x syroe tycinky - 25kD
ryzove nudle s masom - 35kD
halong bay 1 den - 420kD

fotky

http://min.us/mIniWG7djA4Zn

video




Advertisement



Tot: 0.427s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.1805s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb