Luksus, luksus, luksus!

Asia » Vietnam » Northeast » Quang Ninh » Halong Bay
November 30th 2010
Published: December 3rd 2010

Kongen og dronningen av Bhaya cruises.. Da vi kom hjem på hotellet mandag morgen, lå det en beskjed fra Bhaya cruises til oss. - De var fryktelig lei seg, de hadde plutselig fått inn en booking på et bryllup akkurat samme dato som vi hadde bestilt. De lurte derfor på om det var greit å oppgradere oss til Bhaya Legend, som var en mindre båt med kun to lugarer. De lovte oss champagne og eks... Read Full Entry

Photos are below

Photo 18Photo 18
Photo 18

Emma & Kristine

5th December 2010
Yngve og Kristine

Hallo! Der traff jeg dere på bloggen. Ser jo at dere ikke lider noen nød i Østen. Hvor går turen etter Vietnam? Har vært på julebord i helga, Drammen av alle steder. I dag er det konsert i Lilestrøm kulturhus. Har jobbing neste helg, så den blir jo hvit. Som sagt kaldt og surt her, bare 8 blå i dag, kanskje sprengkulden har mistet grepet. Alexander og jeg camper sammen. Han skal visstnok benytte seg av forkjøpsrett til en leilighet i Blystadlia. Lev vel.
5th December 2010

Kos deg i kulden mens du fyrer med ved.
Heisan. Jada, vi koser oss her i Vietnam. Ikke mye julestemning, men det tar vi igjen seinere. Varmt og fint her selv om det ikke er så mye sol. De sier det er vinter, men temperatur nærmere 30 pluss minner ikke meg om vinter, Ha det fortsatt fint i vinternorge.
8th December 2010

BRRRRRR
Her går det ryktet i PU om at organisasjonen er i ferd med å kollapse fordi de flinkeste av de beste er på ferie....... Kom hjem med en gang - dessuten er det en del snø på terrassen som må måkes vekk. Kun 20 grader (MINUS) her i dag. Det er målt 24 i Lillestrøm på det værste. Skulle ønske jeg var bjørn i disse tider og bare kult under en varm dyne til det ble vår og litt grønt i bakken. I tillegg til kulden, har jeg pådratt meg forkjølelse. Spiser Fishermanns Friends til den "store gullmedalje". Ha det vakkert i Østen.
8th December 2010

Stakkars Harald.
Hallo Harald. Ja, spis bare forskjellig drops du. Det hjelper ikke. Det beste av alt som ikke hjelper er en skarp dram, og det burde du vite. Det jager også alt av unødig angst ut av kroppen. Ihvertfall til dagen etter. Lev vel, og kos deg med fyring i ovn.

Tot: 0.048s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 21; dbt: 0.0222s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb