Thailand en Cambodja

Asia » Thailand
December 7th 2009
Published: December 7th 2009

hoi allemaal,
het is weer zover, alles is min of meer gepakt en gezakt om vrijdag te kunnen vertrekken naar Bangkok, waar we onze eerste echte Azië-reis zullen beginnen! We houden jullei via deze weg een beetje op de hoogte van onze avonturen gedurende de komende maand en zoals gewoonlijk zullen we het natuurlijk weer heel tof vinden om jullie reacties en nieuwtjes te lezen!
Nog even die laatste dagen doorbijten en dan is de verlossende dag er, startschot vrijdagavond om 21 uur 20 :-)
tot gauw
Johan en Michaël

10th December 2009

nog 1 dag
De tassen staan klaar zoals ik zie en dan is het nu nog maar 1 dag voor vertrek. Ik ben erg benieuwd naar jullie avonturen en ga de blog zeker volgen. Ik wens jullie een goede vlucht toe
15th December 2009

we doen ons best om alles in ere te houden hier hoor :-) net wakker gemaakt door een stralende zon alweer, vandaag op zoek naar een gids die met ons de bergen in wil de komende dagen. vergeet geen dikke trui aan te trekken als jullie buiten gaan :-)
18th December 2009

Brrrrr
Alweer schitterend jullie verslagjes te lezen. Geniet ervan! Want hier is het terug bibberen in 10 cm sneeuw. Al een geluk dat ik niet naar Overijse moet ;-) Enjoy! Groetjes, Davy

Tot: 0.081s; Tpl: 0.02s; cc: 6; qc: 51; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb