Ao nang og Railey beach

Asia » Thailand » South-West Thailand » Railay
January 8th 2008
Published: January 9th 2008

Fra oeen Phi phi til Railey beach

Den 5. januar 2008 tog vi fra oeen Phi phi til Ao nang, for at tage videre den 7. januar 2008 til Railey beach.

Vi ankom til Ao nang den 5. januar 2008 og blev i 2 naetter. Det var foerst kun meningen at vi skulle blive i en nat, men Rune blev syg og vi maatte tilbringe endnu en nat der. Heldigvis havde vi endelig et dejligt hotel med varmt vand og AC! 😊 Der er ikke saa meget at sige om Ao nang, andet end at lad vaere med at tage derhen! Dog moettes vi med Jenny (som er en af Marie-Louises veninder) og nogle andre svenskere. Det var sjovt at ses med dem.

Svenskerne smuttede videre til Railey beach den 6. januar, og vi fulgte efter den 7. januar.

Her boede vi super luksuioest! :D Det var fedt at lige give sig selv denne gave. Ellers noed vi strandene rundt omkring og fik slappet lidt mere af! 😊 Allerede den 8. januar tog svenskerne videre til oeen Phi phi, og vi tog videre om aftenen til Krabi.

04 - Helena og Daniel04 - Helena og Daniel
04 - Helena og Daniel

Vi antager at I ved hvem Rune er...

Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0442s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb