Sooool og late dager :)

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Phuket
December 4th 2008
Published: December 4th 2008

Siste kvelden for firerbanden...

Da er det siste kvelden for firerbanden. Og moroa er over for denne gang!

Andersen og Holmli pakker i morgen sekken og reiser videre til Bangkok. Ja, for det er plutselig mulig naa.. Statsministeren har gaatt av og demonstrantene beveger seg hjem, slik at ogsaa vi andre kan komme oss hjem. Hyggelig, jada!

I Bangkok er vi saa heldige og bli innlosjert i "Casa Di Nagel" (kollega, for dem som ikke viste det), noe vi setter stor pris paa, da feriebudsjettet snart er sprengt (les: MAMMA, SEND MERE PENGER!!!).

De siste dagene har vaert nydelige! Solguden har forbarmet seg over oss, og sender deilige solstraaler ned til oss hver dag! Vi har derfor brukt dagene til aa slove ved bassengkanten og paa stranden...
Rune og Kristine har faatt seg ny hobby - heretter kalt "Jump Jump". Ja, man faar det ikke morsomere enn man gjor det selv! Bildene beskriver vel resten..

I gaar var vi paa shopping i Patong (turisthelvete). Vi shoppet og koste oss..
Paa kvelden fant vi Su's Bar. En liten, sliten og skitten bar med verdens festligste bartender - Peter, eller fjolla som vi liker aa kalle han. Han og hans bestevenn Johnny Walker (som han kylte nedpaa) sto for en festlig kveld!

KaronbeachKaronbeach
Karonbeach

.. med den fineste dama!
Aa saa maa man dele litt..Aa saa maa man dele litt..
Aa saa maa man dele litt..

Saa moro aa bade atte :)

Tot: 0.077s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0388s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb