Saapeopera del II


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
February 3rd 2003
Published: February 3rd 2003
Edit Blog Post

naaja, ting ordnet seg - tror jeg. Saa det er jo fint. Han slapp ut, etter aa ha betalt en bot paa 3000Bath (600kr). Og det var visst enden paa den historien. Han er fremdeles litt nervoes, men i det minste saa havnet han ikke bak laas og slaa for de neste 12 maanedene.

Ellers har jeg naa spist mitt foerste insekt - med viten og vilje. Frityrstekt gresshoppe. Satt og hang med noen av de guttene som jobber paa hotellet jeg bor paa, naar en kjaka kommer tassende med en pose med gresshopper da. Og jeg syntes liksom ikke at jeg kunne feige ut da, saa jeg bet tenna sammen og mumsa den i meg. Faktisk saa var det ikke saa ille, ikke ille i det hele tatt. Smakte faktisk ganske godt, og konsistensen var veldig sproe. Som svor eller frityrstekt kyllingskinn eller noe slikt... smaken minnet om det samme ogsaa da.

i dag har jeg vaert paa immigrasjonskontoret her, for aa forlenge visumet mitt. Innsaa plutselig at visumet mitt loep ut fem dager foer billetten min ut her er. Det skal vissnok vaere mulig aa bare bli over uten visum da, og saa betale en bot naar man kommer til flyplassen, ca 40kr per dag. Men, jeg tenkte at det ikke er verdt aa ta sjansen. Saa etter aa ha loept etter diverse busser denne morgenen saa fant jeg da til slutt immigrasjonskontoret, og fikk forlengt visumet mitt uten det minste problem.


Advertisement



Tot: 0.13s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 46; dbt: 0.0642s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb