Robinsonekspedisjonen


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
January 21st 2003
Published: January 21st 2003
Edit Blog Post

Naa har jeg kommet meg til Koh Samui. Dette skal vaere den store partyoeyen i Asia, saa det kan jo bli kjekt aa se om det stemmer.

Dro til en annen strand paa Koh Pha Ngan paa soendagen sammen med Heidi og Karoline (to danske piger), Casper, og Alex og Christian (to tyske gutter). Stranda var saa godt som folketom, og det var veldig goey. Bodde oppe paa en aaskam som stakk ut over havet, og utsikten der var bare helt fantastisk!! De to guttene som jobbet i restauranten der var kjempehyggelige, og inviterte stadig oss til aa synge i mikrofonen... Noe som var skjult kodespraak for reoyke en bong - og jammen var det en voksen bong og da... Naa skal det nevnes her at jeg ikke sang i noens mikrofon da - i tilfelle noen lurte... *smil*

En av dagene plukket jeg meg en kokosnoett, og etter aa ha banket villt paa den med en stein i en halvtime (til Heidis og Karolines store underholdning) fikk jeg til slutt hull paa den, og ble beloennet med fersk kokosvann og kokoskjoett. Det smakte ekstra godt da, siden jeg selv hadde plukket den, og selv hadde faatt hull paa den. Karoline hadde tydeligvis blitt ganske inspirert av meg, og satte i gang med en annen kokosnoett og en stein... vel, og jeg brukte lang tid paa aa faa opp den noetta, saa brukte hun enda lengre tid... Men, til slutt fraatset vi i kokosnoettkjoett, og var godt fornoeyd med oss selv, og bombesikre paa at vi hadde tatt rotta paa alle andre i Robinsonekspedisjonen!!

De andre ble igjen paa den stranda en dag til, men jeg hadde blitt litt utsosialisert. Merket at jeg tengte litt tid for meg selv, og ikke i en gruppe, saa jeg tok sekken min paa ryggen og dro over til Koh Samui.


Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0373s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb