73.den - Ko Phangan


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
November 18th 2012
Published: March 24th 2013
Edit Blog Post

Hore som bol uz o 7/30. Hodinu som sa este prevaloval, potom hygiena a balenie. Z ubytka som odisiel 9/30.Po ceste ma obiehal recepcny na motorke,debil ne aby zastavil a zobral ma.,som mu este nechal tringel 5b.

V 711 som si dal nanuk a hotdog,jasne,ze horcicu som si tam zabudol dat. Vsetky veci bez rozumu som nechal vonku pred obchodom na lavicke. Az pri kydani horcice do rozku ma napadlo, ze vsetky veci mam vonku a nik mi ich nestrazi. Nastastie nik mi nic neslohol.

Prva pesia zastavka bola v cinskom chrame.Asi po 1km mi zastalo auto,opat same od seba a zobralo ma tam.Do chramu som siel kvoli keske,ktoru som nenasiel,bo gps ma navigovalo inam a mapa tiez inam.Neskor som sa dozvedel,ze som mal ist podla gps.V chrame zacalo prsat,tak som tu chvilu pobudol.

Potom som sa pobral pesibusom do pristavu,ostavalo mi este 9km a zas zacalo prsat. Stastie stalo pri mne,kusok bol neaky pristresok,tak som sa tam schoval a cakal na koniec dazdu.Skysol som tu asi 1/2 hodinu a pak sa vybral opat pesi. Odbocil som k miestnemu vodopadu Phaeng No,cestou poprchalo. Pri vodopade sa dalo jazdit na slonoch ale v takom pocasi som sa na to vyprdol,bo uz som bol rozhodnuty,ze si zajazdim.. Batoh som nechal u straznika a siel k vodopadu. Ten nula bodov, nebola voda. Cesta bola dost zla v slapkach by som to neodporucal, stastie ,ze som mal turisticke topanky. Jaj uz cestujem bez maleho batohu,ten som nechal v bungalove, hadam niekomu posluzi ked si dokaze vymenit zips.Z vodopadu som siel na vyhliadku.Ta bola super,videl som pekne cely ostrov a hlavne tu mala byt keska.Tu som nasiel a zbavil sa ceskeho TB. Este mam jedno TB,to necham az v malajzii.

Odtialto som sa vybral do pristavu.Zas mi sam od seba zastavil motorkar a zviezol ma az do pristavu zdarma. Cestou ked som slapal tak sa pristavovali taxi a mototaxi,za 5km chcel debil 200b V meste som sa nechal vylozit pri 7/11 a dal si pivo.

Pak som siel do cestovky co tu vlastni slovak.Bola zavreta.Cestou na jedlo prieskum ceny nocnej lode,vsade za 400b. Vedla 7/11 je trh a lacny,na ostrovne restiky.Jedlo som zapijal s mangovoananasovym sejkom. Bolo tu freewifi,tak som povybavoval co bolo treba. Po jedle zas do slovenskej cestovky,furt zavreta. Cestou taxi,ze kam idem,na reku domov,ze ma odveze,fakt na slovensko.HAHA.

Zlozil som sa na chvilu v miestnom parku na lavicku.Ale po chvili som sa musel presunut pod blizky altanok,bo zacalo prsat. Bol tam jeden biely a dvaja thajci. Prsalo asi 2 hodiny. Aspon som si odpocinul. Potom zas do cestovky ale furt zavreta.

Tak som listok kupil u thajcov,dal si veceru a sejk.Fakt som si zvykol na tieto sejky. Dosla mi pozitivna odpoved od CS,ale mesto je hodinu od penangu,tak to sa mi neoplati.

Po jedle som sa nalodil. Mam madrac cislo 5,hadam nebude natrieskana.Odchod za 3 hodiny,dobijal som mobil.Rano idem hned busom do hat yai,hadam volaco pojde. V doku je tu odparkovana vojenska lod,tak som si ju nafotil.Ale je to asi len muzeajna,bo to nik nestrazil. Pri mojom mole je dost rybarov. Tato lod sa mi zdala mensia ako ta ktorou som prisiel. Kurnik som cely dostipany od komarov. Lod bola dost plna ale mal som vedla seba volny madrac tak som sa rozvalil.

naklady

ubytko 3x - 750b
jedlo v ubytku - 250b
711 - 43b
711 pivo - 44b
fried basil leave chicken - 40b
ryza,pork - 40b
anansovomangovy sejk - 20b
lod ko phangan - surathai - 400b

fotky
http://min.us/mm7xM6MhoTAZm

Advertisement



Tot: 0.755s; Tpl: 0.022s; cc: 11; qc: 43; dbt: 0.4631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb