Chiang Dao kirandulas

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Dao
January 20th 2012
Published: January 22nd 2012

Szuper jo kis kirandulast toltottunk Chiang Dao-ban, Zozoval es Katievel mentem, helyi jarattal masfel orara CM-tol, kis porfeszek az ut menten amikor megerkezik az ember, aztan meglatja a Doi Luang Chian Dao nemes hegylancait a varostol nyugatra, es eltorpul a latogato egoja... elso nap Zsoltekkal taliztunk, es bekoltoztunk a mellettuk levo kis bungalowba, egy Natures Home nevu aranyos kis kertes, viragos, madarcsicsergos, foldutas, csondes, baratsagos kutyas,semmilyen nyelven nem beszelos, mosolygos thai videki resortba. Az elso delutan motorral ementunk Luang Poo szerzetes, a hires dhamma tanito es erdoben meditalo foldi prait orzo, es igen aktiv szerzetesekkel teli kolostorba a dzsungel kzepen, hiheteten kilatassal a hegyre, olyan gyonyoru kertben, hogy az feledtette, hogy tobb mint 600 lepcsofokon kellett bemenni a szentelybe, minden szazadiknal osztnzo tanitasokkal a fakon logo tablakon. A temlom meghitt, eros, gyonyoru, buddha ereklyekkel.

Este megerkezett Levi is szuperbike/javal, a kovetkezo nap Zsolt es Levi a jo kis betontartalyokban igentbeveheto forro furdokbe latgatott, Zozo, Kristaly Katie es en meg megmasztuk a hegyet. 2225 m en asszem sse voltam meg sajat labon, 3,5 ora alatt futottunk fel, 2,5 ora vissza, szuper tura volt!

Harmadik nap mindenki furoszkelt a forro furdokben, en otthon maradtam csiszolni a jegyzeteimet, mert nemsokara vissza a lahuba, nagy csoport, Lahu uj ev, petardak, es sok sok eloadast ell majd tartanom...

Templom a barlangbanTemplom a barlangban
Templom a barlangban

Luang Poo szerzetes meditacios barlangjat ma kolostor es gyonyoru kegyhely disziti a dzsungelben
Panorama a toronybolPanorama a toronybol
Panorama a toronybol

Most kezdem felfedezni a panorama uzemmodot, lehet lesz belole sok kep...
Doi Lung Chiang DaoDoi Lung Chiang Dao
Doi Lung Chiang Dao

Megerkeztunk, meglattuk, megmasztuk

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 31; dbt: 0.06s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb