148.den - kaosiung


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Kaohsiung
June 25th 2018
Published: June 27th 2018
Edit Blog Post

Po ranajkach na ulici smer metro a konecna stanica Sizihwan.

Odtialto pochodujem za doprovodu horuceho slnka do tunela, ktory usti do National Sun Yat-sen University.

Tunel je len pre pesich a cyklistov, dobra skratka pre studentov.

Areal univerzity je dost velky, budovy pekne tehlovej farby.

Videl som tu aj bieleho studenta.

Bielych fakt kopa v tomto meste a aj par cirnych hub.

Tych som videl aj jednotlivcov ale i skupinky. No a skupinky sa chovali jak najvacsi bossovia na planete.

Stupam do kopca a za zhongshan univerzitou sa napajam na trial.

Predbieham jednu starsiu zensku, ak sme sa spravne porozumeli i ona ma rovnaky ciel. Vyhliadku 少女峰

Na zaciatku cesta vobec neni zlozita. Chodnik pekne vyslapany.

Na jednom mieste pristresok a dochodci.

Za nim ma caka krizovatka,do kopca alebo pozdlz kopca.

Podla mapy vedu obe cesty na vrchol, pri tej dokopca je cervena znacka s cinskym pismom. Asi zakaz tak idem dlhsou trasou pozdl kopca.

Lesik, obcas vyhlad na more kde je kopa nakladnych lodi.

Stale sa drzim hlavneho vyslapaneho tahu, zatial to sedi s mapy.cz

Prichadzam hadam aj k 80stupnovemu stupaniu.

Zacina prava turistika, do stupania zapajam i ruky.

V pohode sa dostavam na rozcestnik. Hore alebo doprava k mojmu cielu.

Skusam este hore, krute stupanie pokracuje.

Zrazu oproti mne vacsia opica, obzrie si ma a pokracuje v ceste.

Dostavam sa pod vysoku skalu, vyhlad ziadny, cesta zahradena ostnatym drotom. Na skale je vojensky vysielac.

Nuz klesianie dole k rozcestniku. Dole to ide fakt tazsie.

Napajam sa na odbocku, nic nie je znacene a pokracujem pozdlz kopca.

Cesta opat fajn, obcas vyhlad.

Podla mapy by som mal odbocit vpravo ale ziadna cesta tu neni.

Pokracujem dalej, skala, vpravo cesticka a pri nej ostnaty drot, vlavo menej vyslapana cesticka.

Idem tam , bohuzial slepa ulicka.

Na vyhliadke som videl dvoch ludi, tak volim cestu popri ostnatom drote.

Spravne cesta, dostavam sa na vrchol. Tu starsia zenska co som stretol na zaciatku trialu a jeden chlapik.

Prave odchadzaju tak cela vyhliadka je pre mna.

Neskutocna nadhera, jedna strana more, dalsia les.

Na obed si tu davam tuniakovu konzervu.

Tricko uplne mokre, normalneho ho zmycham, nohavice tiez ale tie nechavam na sebe.

Vyhliadka je medzi dvoma vojenskymi vysielacmi na skalach.

Rovnakou cestou sa mi nechce ist.

Tak pokracujem podla mapy.

Prekonavam prvu cervenu znacku, zarasteny kusok chodniku a idem medzi skalami.

Cesta v pohode, v dialke pocujem rozhovor.

Na paradnom rozvetvenom strome sedia ludia z vrcholu.

Pokracujem dalej, mensia zatarasa, strom prekonavam, opat cervena tabula, ostnaty drot a betonova cesta.

Stale nasledujem mapu.

Na ceste kopa opic.

Na krizovatke idem pod drobnohladom kamier vpravo.

Ha moja cesta je zatarasena plotom potiahnutom ostnatym drotom.

Vidim malu strbinu, rozhodnutie pada po chvili.

Stvornozky sa pretahujem strbinou a pokracujem po vyslapanom chodniku.

Ten ale rychlo konci, nazad sa vracat nebudem.

Odhadujem asi kade vedie chodnik. Porast je hustejsi ale furt napredujem.

Zrazu som na kusku zarastenej betonky uprostred lesa.

Na mini kopci dalsi plot a tam neake bunkre. Vojaci nastastie nikde.

Plot nepreskakujem, mozno vojak je akurat na inom mieste a bol by som nerad keby ma tu uprostred nicoho odbachne.

Cesta na mape totalne zarastena, padam na zem, pokracujem.

Obcas sa musim vyhnut ostnatemu drotu na zemi.

Pocujem zvuky, a pici cul mal dostali. Nastastie to je stary turista. Ani nevim ako napajam sa na klasicky tur.chodnik.

Ha ale este musim prekonat ostnatu zatarasu. Natrhavam si kratase ale chvalabohu som v bezpeci.

Tak toto bola teda moja riadna blbost. Mal som sa otocit hned ako som nabehol na betonovu cestu a nie pokracovat cez vojenske uzemie. Len zazrakom ma neodchytili.

Takze uz som v Shoushan National Nature Park. Tu je kopa roznych cesticiek, kopa vyhladov na mesto.

Pokracujem uz podla stiahnutej trasy z wikiloc az k zoo.

Na chodnikoch ako to byva zvykom kopa turistikujucich dochodcov.

Teren zvacsa prirodny, obcas prudke klesanie, doplnene o lana.

Ako keby sa mi nepodari prejst cestunecestu isto by som dal jeden den na turu aj v tomto parku.

Pri jednom pristresku boli v nadobach napoje (caj, voda).

Od zoo uz pokracujem rozpalenym mesto na metro a smer ubytko.

V obchode kupujem zasluzene pivo.

Vdaka mojej nemotornosti asi tretinu vylievam na izbe.

To bude vona.

Zasluzeny spanok.

Zazracne som sa nemusel stahovat na vyssie poschodie, fakt nevim o co vcera trubkam islo.

Po spanku smer bus, ten mi usiel pred nosom,tak cakacka na dalsi asi 20.min

Moj ciel je lotosove jazero.

Na jazere je par chramov a tigria a dracia pagoda.

Pri jazere je i mini kopcek, turistiky nebolo dost tak leziem na prvu vyhliadku. Trial je drevenna plosina.

Ok ale nic extra vyhlad na jazero.

Obe pagody su zatvorene, nebyt gycovich hlav tigra a draka bolo by to super.

Ludi popri jazeru neni vela, zvacsa domaci co tu praktizuju rychlochodzu.

Ono je uz nieco po 18.00 ale furt prijemne teplo.

Dalsia zastavka na Wuliting. Proste neaka pristreskova stavba v jazere kam vedie fajn most kde sa fotili pekne sikmacky.

Po odloveni kesky, kde bol tb, pokracujem uz za tmy k chramu 玄天上帝神像

Tomu dominuje velikanska socha. Paradoxne pri chrame (v jazere) su detske atrakcie.

Pri vstupe na most k chramu dochodci spievali karaoke.

Podla jedne cs, uz mam v nich chaos, bo kazdy den ina, niektory spievaju od rana do vecera. Ked je daka sutaz tak v pohode skovaju dovacku hociakeho spevaka.

Fajn nasvietnim mostom sa dostavam na druhu stranu jazera.

Opat tu je chram s dost velkou postavou.

Genialnym nadchodom, nad 4 prudovou cestou, cisto pre cyklistov a chodcov sa vynaram v parku zuoyng (nazov zel.stanice)

Zastavka na jedlo, kupa nakrajaneho ananasu v obchode s ovocim, naskocenie na metro, pivko a chipsy v lobby.

Na izbe som sam, spolubyvajuci asi neznisol pach piva tak siel do inej izby (len moj odhad).

Pivo tu inak moc nesmrdi, v pohode sa tu da spat.

Bookol som ubytko na 3noci v meste hengchun.

Cs mi moc neodporucala navstevu np maolin a ostrovceka lambai. Vraj mam stravit radsej viac casu na vychodnom pobrezi. Tak som ju teda posluchol, uvidime ci to bol spravny krok.

Naklady :

Metro : 17td (kredit)
Dunmplings : 30td
Metro : 17td (kredit)
Nakup : 69td (voda, maslove rozky, chleba)
Nakup : 103td (voda, pivo, energy drink)
Bus c. 205 : 12td (kredit)
Jedlo : 60td
Ananas : 35td
Nakup : 55td (pivo, chipsy)


Advertisement



Tot: 0.15s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.1178s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb