Sri Lanka

Asia » Sri Lanka » Central Province » Kandy
April 2nd 2009
Published: April 2nd 2009

Skoraj en teden potovanja je za nama, midva pa se oglasava prvic. Tukaj je internet bolj izjema kot pravilo, zato ga je zelo tezko sploh najti. Trenutno sva v Kandyu, bivsi prestolnici Sri Lanke, priblizno v centru otoka. Raziskujeva hrupno in prepolno mesto, mirno in zeleno okolico izven mesta, zgodovino Sri Lanskega caja, tradicionalne plese,... Skratka, ni nama dolgsas. Pred Kandyem sva na severni polovici otoka obiskala Anuradhapuro in Dambullo, dva dokaj majhna mesteca, kjer sva si ogledovala rusevine in templje in se pocasi navajala na Sri Lanko.
Za popotnika je Sri Lanka res zanimiva, polno je razlicnih stvari, ki jih lahko pocnes ali razlicnih krajev, ki jih lahko obisces, vsak z neko svojo zgodbo. To pa poveva vec v zivo, raje vam posiljava fotke, ki same zase dovolj povejo...
Lep pozdrav!
Ketty&Tine

Tot: 0.063s; Tpl: 0.018s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0358s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb