Let na Jeju


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
June 7th 2014
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 33.5076, 126.508

Ráno se po probuzení balím a odcházím i s věcma do Starbucks na snídani a nějak zabít dopoledne před letem. Vzhledem k tomu, že jsme všichni na šestilůžkovém pokoji spali až do 10:30, tedy to jsem odcházel já a dva poslední ospalci ještě spali, jsem neměl moc práce zabít dopoledne 😊. Nicméně nějakou dobu jsem tam pobyl a pak se vydal na letiště. Na letišti jsem překvapivě zjistil, že letenka, kterou jsem koupil za 500kč, je opravdu platná a dokonce mi i u check-inu paní odpustila 1kg nadváhu. Takže pohodička. Jsem odbaven, mohu si dát něco dobrého k obídku, kávičku a vyrazit. Bylo docela překvapivé, když jsem si sednu na terasu kavárny, kde byl na zdi nalepený ohromný plakát s nápisem názvu kavárny a když jsem si uvědomil na co koukám, zjistil jsem, že to jsou auta s pražskou poznávací značkou, pražská tramvaj a vlastně i pražská ulice. 😊 Bylo to docela dost příjemné popíjet presíčko v domovině 😊. Nicméně čas se nachýlil a já běžím na letadlo. Let trval necelou hodinu a musím se přiznat, že při přistávání jsem se opravdu bál. Dost s námi o zem praštil, ale naštěstí nám kola zůstala všechna a my nakonec úspěšně zastavili. Když jsem opouštěl letadlo, poprvé na mě promluvili mí spolusedící a dali mi pomeranč s jakýmsi čůráčkem, že je to typický Jeju pomeranč a že jsem vítán... 😊 Hezké, asi jim zbyl, ale je to příjemné gesto. S díky přijímám, vzájemně si přejeme hezký den a vystupujeme. Na letišti zjištuji nějaké informace a vyrážím do guesthousu. Ten vypadá moc příjemně a personál taky. Sprchuji se, menší konverzace se spolubydlícíma, dvě americká děvčata a jdu spát, zítra mě čeká výstup na nejvyšší horu Korey, tak musím nabrat síly....

Advertisement



Tot: 0.114s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0423s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb