195.den - soul


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
August 11th 2018
Published: August 13th 2018
Edit Blog Post

Rano behnutie na ranajky do blizkeho obchodiku.

Tentoraz som si dal po dlhej dobe sendvic.

V lobby dopisovanie denniku a vytvoreny zhruba plan pre koreu :

12sokcho
13 sokcho
14 andong
15 andong
16 gyepngju
17 gyeongju
18 busan
19 busan
20 busan
21 busan
22 jeju
23 jeju
24 jeju
25 jeju
26 mikpo
27 mokpo
28 jeonju
29 jeonju
30 suwan
31 suwan
1 soul
2 soul
3 let

Len rozmyslam nad tym jeju, letecky to je cul za 33€, lod skoro rovnako len s tym, ze to je nocna, by som usetril za ubytko. Uvidim casom ale asi dam tu lod.

Lety z kl a bkk do ja mega drahe, nad 1100€ ale nekukal som to moc podrobne, bo nahovno net.

Zid co prisiel vcera nakonec bol v dakom klube a vraj super. Ostava v tomto ubytku na tyzden, bude tu pracovat za strechu nad hlavou.

Na obed behnutie do blizkej ulicky kde som zapadol do prvej restiky (z ubytka doprava, za uzku ulicku opat doprava)

Tu som sa citil velmi nevitany, stara baba mi riadne treskla s tanierom.

Dal som klasiku fried rice with egg. Bola to prva vec co ma uputala.

Po jedle spanok, ktory mi prerusil robos co tu zacal vysavat. Vysavac mal upevneny na chrbte.

Inak robosi moc cisteniu nedavaju.

Jedno jedlo v lobby na stole je uz druhy den. Som to povedal zidovy, ten plny elanu, ze ma job. Tak to vyhodil.

Kurva v sokcho vsetko vypredane, tak berem drahy dorm asi 5km od mesta.

Vsetci robosi totalne znudeny, hlavne kurvicky.

Vecera s cs je na plane az o 20.45.

No na ubytku sa nudim a okolo 18.00 (vonku je uz znesitelne) vyrazam zelenym metrom na stanicu city hall (len jedna stanica, som bol v tom, ze dve)

Metro ma riadne serie. Cakacka okolo 10.min, zlate tokio, tam som kukol dolava, doprava a suprava mi uz stala pred nosom. Jasne tokio so soulom sa neda porovnavat.

Po vystupeni prijemne prekvapko. Zacinal daky festival no a na druhej strane ulice nesmel chybat zas daky protest.

Pred podium (festivalu) stany (len sietky proti hmyzu), nafukovacia smykacka pre deti ukoncena bazenom, auta s jedlom, neake promo stanky a par ludi.

Hostesky tu rozdavali dake tycinky ale mne kurvy nedali.

Hudba nic moc tak som sa pobral s davom ku kanalu cheonggyechon.

Okolo fajn mrakodrapy a konecne ciste ulice.

Pri kanaly kopa ludi, ono je to asi rieka.

Aj tu dake podium, akurat zacal hrat dj techno, ou je.

Pri vode kopa ludi co si macalo nohy. Velmi prijemne miesto. Asi moja topka zatial v soule.

Nad kanalom rozne pojazdne auta s jedlom. Neodolal som a dal som si steak (malo a predrazene).

Bol tu oznam, ze platit sa da v tejto casti len kartami ale v tomto auticku platobny terminal nefungoval.

Po zjedeny som nechal bordel pri muriku, maju tu mat smetiaky.

Popri autickam s jedlom tu boli aj rozne pekne nasvietene stanky s handmade vyrobkami.

O 20.00 v kanali zacala svetelna 3d sou doprevadzana hudbou. Uplna slabota tak som sa pobral k podiu kde prave spieval operny spevak.

Po bulvari Seojong daero som postupoval k gyoengbogkung (nazvy zrejme skomolene bo mi to nejde kopirovat z google maps).

Na bulvari som uz bol, moj prvy den.

Teraz v noci uplne super.

Pred sochou neakeho pandralaka farebne striekajuce gejziry vody, v ktorych sa santili deti.

V jednom stanku pietna spomienka na ludi co sa pohresuju po lodnom nestasti.

Opat nesmel chybat daky protest.

A prichadza sok, vonku moze byt tak 26c a tu je vystava soch a nie hociakych ale ladovych. Azia veci nemoznymi sa stavaju moznymi.

Na cs cakam len 5.min.

Berie ma do solgaheon.

Velmi stylova restika na starodavny sposob. Opat jedenie po sediacky.

Polievka mi chutila ako nasa krupicna kasa len farba bola hneda, cs mala zltu. Druhe jedlo bola hmota z ryze s orechmi a to vsetko polozene na uvarenej dinke.

Tato restika je specializovana na zdravu vyzivu.

Odporucam navstevu, ozaj restika na urovni.

Po jedle pesi presun na vyhlad na nocny soul.

Po dvoch spytaniach nachadzame spravnu cestu.

Okolo kopa policajtov co strazilo prezidentsky palac.

Vonku fakt stale teplo a to uz je nieco po 21.30.

Kopcom prichadzame na vyhlad (nemam sajnu kde sme boli), ten stal za velke hovno.

V okoli vsetky podniky zavrete (je sobota vecer).

Tak cs vola cez appku kakao (alebo tak nejak) taxi. Som myslel, ze pride neoznacene taxi ala uber, grab, gojek ale dosol regularny taxi.

Ideme do jonggak (metro zastavka). Tu dost barov a restik, no na hongkik (tez nevim ci to je dobry nazov ale je tam taka metro zastavka) sa to nechyta. Ludi pomalo.

Podla cs su vsetci na dovolenke, v busane. Mam tam ocakavat riadny naval.

Vyberam bar (4v poradi) ten sa cs nelubi, tak ideme do ineho.

Davame piva, neskor cs objednava jedla. Susene ryby, orechy a k tomu omacky. Kuracina by sa uz nestihla bo metro konci o 23.30 a podnik zatvaraju o polnoci. Pripominam je sobota.

Zacinam spovedat cs, bo je to uz nase prakticky 4 stretko a nist o nej nevim.

Na korejku jej jedno pivo bohato staci a uz je hned povolnejsia avsak len v rozpravani.

Takze robila v dubaji, tam bola samozrejme zamilovana, po krachu chcela zomriet. Cul 24.8 leti do finska (poli mesto ale neni som si isty). Tu bude studovat 3.5roka psychologiu. Po ukonceni by sa chcela stat doktorkou a mat vlastnu ordinacou. Ono je to fajn, ale ak ukonci studium bude jej uz 40, dost neskory zaciatok podla mna ale drzime jej palce.

Skusala na zoznamenie pouzit tinder ale zadna slava. Mi ho odporuca.

Objednavame druhe pivo, ona odpije len ¼.

Zajtra ma rande na slepo. Jej mama jej dohodila dakeho chalana. Vraj dohodnute manzelstvo. Udajne to v koreii este dost frci.

Bohuzial podnik zatvaraju, tak sa lucime.

Skacem na modru linku, v plane zmena linky na zelenu. No to sa uz nestane. Metro skoncilo. Obsluha vyhana vsetkych von.

Nastasti to mam na ubytko jednu stanicu cca 25min pesi.

Na ulici na kartonoch uz poukladany bezdomovci.

Po case sa konecne ovladam a nedavam si na dobru noc pivo ale padim priamo na izbu.


Naklady :

Fried rice with kimchi : 6k w
Dobitie karty : 5k w
Jedlo na markete : 8k w
Nakup : 1.57€ (2k w karta)
Jedlo : 7.84€ (10k w karta)
Piva, jedlo :24.28€ (31k w karta)


Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.019s; cc: 7; qc: 29; dbt: 0.0407s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb