Zuipen en kasteel van de keizer


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul » Seodaemun-gu » Sinchon
September 8th 2008
Published: September 8th 2008
Edit Blog Post

de ho Barde ho Barde ho Bar

De naam was uitnodigend maar bleek een domper te zijn
Yo yo yo,

Nah dit weekend weer zat gedaan dus werd t weer tijd voor een blogje. Zijn als groep t hele weekend zowat bezig geweest met vette shit en de foto's zeggen genoeg.

Of jah niet echt. Vrijdag was dus weer ouderwets hard zuipen in de M2 club, waar we vorige week ook zijn geweest. Jammer dus dat we niets nieuws hebben gezien die avond, maar mag niet baten want de DJ was gewoon weer HELEmaal de shit. Hij zette weer een vette sfeer in de tent neer, waar iedereen aant schreeuwen was bij de climax van de vette beats en iedereen loos ging met dansen. Heb nog wat vette foto's kunnen maken van onder andere the Ho club (hehehe). Maar Ho betekent iets van zon hier dus onze hoop was al snel verdwenen. Ook zijn we die avond met ons inmiddels succesvolle spel: Pictjah!. We moeten voortaan iedere dag 1 foto nemen met mooie Koreaanse chikies met de vingers in de "v" houding. Tot nu toe ist echt een vet succes aangezien we er meerdere per dag scoren en iedereen bereid is om eraan mee te doen. Lachen dus en het resultaat doe ik wel een keer in een pakketje op de blog dumpen.

Nadat we die nacht om 6 uur ofzo thuis waren was niemand nog in staat om die zaterdag naar het pretpark te gaan, wat de planning was. Ik had die nacht weer op mijn kut matras doorgebracht dus mijn rug was helemaal naar zn grootje. Ik slaap thuis op een lekker zacht, dik, groot matras die lekker meegeeft maar het matras hier is net beton. Is dus effe wennen maar t gaat steeds beter, alleen niet na een avond knetterhard zuipen. Rest van de zaterdag maar lekker lopen lammen met zn allen met de belofte om dan op zondag maar iets vets te gaan doen.

Aangezien we ook nog wat cultureels willen doen hier, hadden we besloten om naar hèt paleis van de keizer te gaan in hartje Seoul. Je stapt de metro in en uit, loopt door een straat die je alleen maar in metropolen ziet, met hoge gebouwen en veel verkeer, en ineens staat er een paleis compleet met bos en tuinen. Vette shit dus. We betaalden iets van 2 euri voor een guided tour, waarvan ik niets heb meegekregen. Ik was net binnen toen ik begon met foto's schieten van dit idioot mooie en kleurrijke palleis. De Duitsers waarmee we waren vertelden me dat als je 1 tempel/paleis hebt gezien, je ze allemaal hebt gezien. Maar ja de Duitsers staan niet echt bekend om hun tolerantie tegenover andere culturen dus gewoon lekker de toerist spelen. De ligging is gewoon bizar en het hele design van het complex is prachtig. Bijna alles is van hout en geeft samen met te omgeving echt een uber Aziatisch gevoel, waarvoor ik hier heen ben gekomen dus was helemaal relaxed. Wat er tijdens de tour werd gezegd bleek achteraf niet zo heel interessant te zijn aangezien monarchieen over de hele wereld gewoon decadent zijn en je dus wel kan raden waarvan dat gele bankje was gemaakt, en dat veel van de gebouwen er gewoon voor de lol stonden. Ik zou zeggen check de foto's en geniet van dit prachtige paleis net zoals ik deed.

Massols


Additional photos below
Photos: 23, Displayed: 23


Advertisement

pepers op straat te drogenpepers op straat te drogen
pepers op straat te drogen

Deze knallen ze echt overal doorheen


Tot: 0.103s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb