Pro kola

Asia » South Korea » Busan
May 5th 2014

Geo: 35.1979, 128.99

Ráno opět trochu pospáváme po náročném dni, pak balíme a vyrážíme pro kola. Bohůžel se nám nedaří ani vyrazit do 10hod, což byl domluvený čas vyzvednutí kol 😊. Využíváme opět Kima, aby nás omluvil a kolem poledního konečně vyrážíme na metro a pro kola. Po výstupu z metra ještě neodoláme kávičce v Cafe Bene a pak už konečně vyzvedáváme kola. Sice nebyla vyciděná a ani řetězu se nedotkl, ale nosiče měla a veškeré další vybavení nám dal nebo půjčil zdarma. Spokojeni vyrážíme na kolech k metru a pak metrem co nejblíže k první budce a k registraci. Po výstupu z metra ještě nakupujeme v Daisu nějaké pytlíky, do kterých si dáme věci na nosič. Nakonec kupujeme jeden pytel na praní a jeden igelitový vakuový. Zde si kupujeme cyklopas, orážíme první razítko a vyrážíme. Cestou se stavujeme v jedné místní restauraci poblíž stanice metra na pozdní oběd, protože máme hrozný hlad a už teď víme, že stejně zůstaneme ještě jednu noc u Kima. K němu dorážíme už za tmy a opět využíváme podkrovního pokoje, za který Kimovi dáváme třetinovou cenu i přesto, že on si o nic neřekl. Je nám ale blbý jíst snídani bez placení. 😊

Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0259s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb