Boracay

Philippines' flag
Asia » Philippines
November 10th 2007
Published: November 10th 2007

Hej derhjemme i de danske stuer..

Som skrevet i vores sidste blog, har vi brugt de foerste par dage her paa Boracay paa bare at dase, og det hjalp heller ikke paa det, at vi skiftede residens til resortet 'Alice in Wonderland' (www.aliceboracay.com), der har egen bar og pool.. Noget andet end bare at dase ved stranden har vi dog faaet lavet.. Vi tog en tricycle over til en strand paa den anden side af oen og dasede der.. Hehe. Saa ikke kun ved White Beach..

Igaar var vi endda saa aktive at tage paa en snorkletur rundt omkring vores oe til de mange andre smaa oeer, saasom Crocodille island, hvor et flot koralrev med tilhoerende mange fisk kunne ses.. Jonas fik endda taget et undervandsbillede "up-close" af koralfisk, der gladeligt spiser af broedstykket i hans haand.. Det skal vel og maerke siges at det er et engangskamera, der blev brugt til formaalet saa billeder her paa bloggen af denne begivenhed, kommer ikke til at ske.. Desvaerre.. Men, der kommer dog billeder af vores snorkletur generelt, bare rolig. Det var alt i alt en god og flot tur i det filipinske oe-hav..

Dagen i dag, blev brugt paa, ja i har gaettet det, at dase ved stranden naturligvis. Ledsaget af Jonas' og Felixs nyindkoebte legetoej, en amerikanskfodbold, der bliver brugt i stor stil, baade i vands og til lands, af de to strandloever.. Selv pigerne er blevet laert kunsten at kaste med en oval bold, saa helt udenfor bliver de ikke holdt.. :-)
Udover at dase og spise, fik vi ogsaa roet i 2 styks havkajaker i et par timer.. Haardt, men laekkert og flot..

Imorgen, soendag den 11. tager vi videre herfra med et lille fly (Nej ikke Q8 Dash 400 flyene) , til et omraade kaldet Palawan.. Palawan skulle ifoelge Lonelyplanet vaere endnu smukkere end her, hvilket i sig selv er svaert at tro paa.. Bonus info: Paa en liste over verdens smukkeste strande, er hele omraadet Palawan inkluderet. Man skulle eftersigende bare vaelge en af de mange oer..

Naeste blog bliver saaledes fra Palawan.. Hvor mere dasen i flottere omgivelser med sikkerhed vil finde sted... :-)

Mvh. os alle 4.

Tot: 0.12s; Tpl: 0.035s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0507s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb