3.den - prichod do cebu


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Cebu
February 13th 2019
Published: February 14th 2019
Edit Blog Post

Pocas letu nic co by stalo za zmienku.

V singapure pristavame o hodinu skorej.

Hned najdeny zachod a z fontanky pred nim docapovana voda.

Ostavam na terminali 2, padam na sedacky a snazim sa zaspat.

To sa mi moc nedari, tak len podriemkavam. Asi po hodine ma rusi hurhaj.

Zacali pristavat indovia. Fakt vsade samy ind, od cestujucich az po obsluhu.

Nuz pobratie sa teda k obrazovke s odletmi. Musim zmenit terminal, smer c.1

Uplne strasne moc ma vytacaju cestujuci s kuframi co tahaju za sebu. Totalne sa nahovno za nimi ide.

Letisko ozaj pekne. Na podlahe vsade koberec, paradne odpocinkove miesta s mini jazierkami.

Mam na vyber, ist peso abo vlakom. Berem druhu moznost.

Vlacik bez obsluhy ma vyhadzuje asi po 3min na terminali 1.

Tu je o nieco chladnejsie ako na 2 a miesto indov tu je vacsina sikmookych ludi.

Padam na dalsiu sedacku ale zaspat sa mi nedari. Postupne ako pokrocuje ranna hodina pribuduju aj ludia a ruch.

Nakonec to balim aj za prispenia jedneho cinana, ktory na mna furt zizal..

Pri niektorych lavickach su aj zasuvky, doplnam stavu.

Neskor len prechadzanie sa po terminaly. Obchodiky uz pootvarane.

Pri kazdom zachode fontanka s pitnou vodou.

Sbs vacsina zlozena z indov. Indkam to v uniformach fakt sekne.

Gate je otvorena ale zrada. Mam sracku a pri vstupe ku gate treba ist cez security. Tym padom sa neda zobrat na palubu voda ale iba 100ml nadoby.

Slnko riadne prazi, securitak ani poradne nevidi na monitor.

Lietadlo poloprazdne.

Letusky uplne spatne, fakt neviem kde ich vyhrabali.

Let prakticky prespim.

Ako sa blizime k cebu, v mori sa objavuju pekne ostrovceky s plazami.

Po pristati velmi akcna indicka rodinka co sa hrnula k dveram lietadla a doslova ludi tlacila dopredu.

V letadle nam este pocas letu dali tlacivo na clo. No pred pasovym bolo treba vylnit este arrival karticku. Tak zdrzanie. Neviem preco nam i toto nedali v letadle.

Karticku colnik ani nekukol, len hodil na kopu.

Otlacok prsta, fotka a razitko do pasu.

V stroji na vodu docapovana voda, posledny rontgen batohu, colne tlacivo len polozene na stol, nikto o nho nemal zaujem, a uz som na filipinskej pode.

Vonku riadny hyc a ostre slnko.

Pesibusom idem do vytipovanho ubytka jijis.

Oproti minulemu roku tu prebehla mensia modernizacia parkoviska.

Medzi domestic a international terminalom stoja mini jeepney do mesta resp chodi tu i klasicka mhd.

Pred domestic terminalom kopa turistov.

Prichadzam do ubytka. Podla agody dorm za 515p s ranajkamy, zjednavam to na 450p bez ranajok (vraj len toast,syr, kava). Ubytko riadne drahe ale dorm cisty, s ac a studenou sprchou.

V okoli ubytka aj par luxusnych hotelov.

Kontaktujem cs, ma cas po 18.00, to mi vyhovuje, bo je okolo 13.00. Sa aspon prespim trocha.

Vyrazam zamenit prasule. Na letisku bol kurz 54.6, v mactan marina mall 57 a v island central mactan 58. Podla netu je 59. Po spocitany poplatkov nakonec menim 500€ (nezobral som si 100€ bankovky,chyba, mam len dve). Takze strata 9€. Ono ak by som vyberal z atm, tam je poplatok a neda mi to tolko vela penez naraz. Nuz a kedze idem na ostrovy, pocitam, ze tam by som lepsi kurz na zamienany nezohnal.

Navsteva robinson supermarketu, kupa vody, koly a keksov.

Zajtra je valentin, tak uz tu predavaju srdicka, kvetiny a ine blbosticky.

Filipinky uplne genialne, cul aj lutujem, ze mam dohovorene stretko s cs, mohol som volaku stahnut na veceru.

Pri ubytku si davam prve hrncove jedlo. Vyber nic moc, tak koncim pri malej rybe.

Nebavi ma fotit, takze z tohto tripu moc fotiek nebude. Ale mozno neskor ma to zas chyti.

Inak nepocitujem ani take cestovatelske vzrusenie ako pri inych cestach. Sa mi to javi ako samozrejmost.

Ubytko vyplatene, recepcny uplny pohodak. Vyfasoval som mimo uteraka aj pastu a sprchovy gel.

Zahajujem asi 2.5hod spanok.

Neskor prichadzaju dvaja chalani na dorm. Idu zajtra na palawan.

Toto ubytko ludia vyuzivaju iba na jednu noc po neskorom prilete resp skorom odlete.

Nazad do island central macatan, tu cakam cs.

Vonku o 18.30 uz tma a kvanta ludi. Vsetko trpazlici, dost teda vycnievam.

Sem tam daky turisti.

Prichadza cs aj s kamoskou. Na filipinky nic moc. Po tom ako sme si vymenili whatsapp som kukol jej profilovku a zmocnilo sa ma podozrenie, ze ona je on. Nastasti sa to nepotvrdilo.

Prechod cez cestu na zebre riadia policajti. Nenormalne kvanta ludi, aut, motoriek a tricyklov.

Vacsina ide do restik, ostatny odchytavaju jeepney a idu domov.

Parkujeme v plnom fastfoode chowking.

Cs mi objednava kura (dost velke), ryzu a kolu.

Fasujeme vlajecku s cislom, mame stastie hned sa uvolnuje stol.

Cs mi moc nesedi, nemam sa s nou o com rozpravat, jej kamoska jak by dal.

Obe robia v call centre. Takychto centier je na filipinach kopa. Zriaduju si ich tu us, aus firmy, kvoli lacnej pracovnej sile. Takze ak trebars niekto vola na podporu bookingu, jeho hovor moze byt obsluhovany z filipin.

Po jedle teda rozlucka a smer ubytko.

Po case zas onicom cs.

Na ubytku rezervujem cez booking ubytko na camote islande. Lacne je ale je v mestecku san francisco, na druhej strane ostrova.

Som zavahal, bo ked som to kukal este z domu, dalo sa chytit ok ubytko na santiago beach.

Inak som spravil blbost, ze som to bookol ale co uz.

Na izbe zaspavam uz o 20.00.

Zrada so slapkami, odieraju mi palce. Uvidim co s tym,mozno este noha neni zvyknuta, ak sa to nerozchodi o tyzden v davao budem zhanat nove.

Foto

https://photos.app.goo.gl/gY4633s5LnJkkFP59

Naklady :

Vymena v island central mactan
29 000p = 500€ (p=filipinske peso)

Nakup : 69p
Hrncovna , Ryza, ryba : 50p
Jijis hostel, 4dorm, ac : 450p
Chowking , menu = Ryza, kura, cola : 130p
3xrms travelers inn, 4dorm, sprcha na izbe, fan : 12.98€


Advertisement



Tot: 0.105s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0771s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb