30.den - presun cebu


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Cebu » Lapu-Lapu City
March 12th 2019
Published: March 13th 2019
Edit Blog Post

V ubytku behnutie nad recepciu kde stoliky, kuknuty net a navrat na izbu.

Tu problem, karta na dvere mi uz nefungovala, tak nazad na recepciiu nech mi ju zas odblokuju.

Z izby mimo mydla beriem aj toaletak.

Na ranajky v hrncovni ako vcera.

Po jedle este kupa kolacikov na letisko a pesibus smer mini letisko.

Vonku dobru hyc, nabuduce radsej zobrat motorolu za 10p nech sa drbat 20min po slnku.

Letisko skutocne miniaturne.

Prva kontrola letenky, ok, dalej rontgen. Za nim hned natlacene dva check iny a hned dalsia kontrola ku gate. Vsetko od seba vzdialene max 3m.

Pred gatom klima na plno a dost ludi. V priebehu 45min odlietali dva lety do cebu. Jedno s philiphines airlines a druhe moje cebu pacific.

Bolo zaujimave sledovat prvy let. Lietadlo vrtulove. Obsluha dala najskor signal na start pravej vrtuli a potom lavej.

Pri gate oznamy na co maju pravo cestujuci ak meska let. Toto som v europe veru nevidel. Nuz filipiny napreduju.

Nas boarding zacal asi o 15min skorej.

Pri opusteny haly, cebu pacific poskoci rozdavali dazniky proti slnku. Domaci ich hojne brali. Samozrejme pred nastupom do vrtuloveho lietadla sa dazniky odovzdavali.

Vsetci uz nalodeny okrem nemeckej rodinky.

Startujeme o 15min skorej oproti planu. Podla mna ak by nemecka rodinka nemeskala isli by sme o 25min skorej.

Male lietadlo s usporiadanim 2+2 a malymi skrinkami nad hlavami.

Dnu len dve letusky.

Sedim pri okne, vedla mna nik, tak super.

Posledny vyhlad na ostrov a cez bohol ponad cokoladove hory a rybacie farmy pristavame na letisku cebu.

Na plochu pre nas prichadza bus.

Terminal je stale vo vystavbe tak culy ruch vsade.

Po dokonceni to tu bude paradicka.

Pesibusom smer stare zname ubytko jijis.

Pred halou uz stihli natiahnut asfalt na cestu.

Na ubytku si ma recepcny pamatal.

Po sprche padam do postele. Opat 4dorm, vlastna kupelka a klima.

Cul som v izbe c.6, ta je vacsia.

Konecne super rychli net, tak pozalohovanie fotiek.

Neskor prichadza na izbu francuzska so zaujimavym krstnym menom, preszburger. Pomenovali ju po bratislave ale dovod nevedela ani ona.

Dnes zacina svoju 2mesacnu turu po filipinach. Mala jednodnovy stopover v cinskom guanzhao. Podla nej smradlave mesto. Prvy krat cestuje sama.

Inak kopa srandy s nou. Skoda, ze som ju nestretol na zaciatku mojej cesty.

Po zotmeny vybiehame do blizkeho island mactan mallu.

Potrebuje si vybrat prachy. Hned po zastrceny karty ma vola dnu, bo nevi co ma stlacat.

Tak jej to natukam, nesmie chybat oznam o poplatku za vyber v hodnote 250p, vybrala 10k p. Tie sa jej ledva zmestili do mini penazenky.

Ja som si este zamenil 5€.

Beriem ju cez cestu do fast foodu mang inasal. Ten opat na totalku.

Cesta tez plna aut a ludi.

Trosku je v soku (ma nieco nacestovane ale zvacsa s rodicmi). Obsluha jej ponuka halohalo. To odmieta.

Najedeny nazad do mallu, chcel som kupit filipinsky rum, no nebol v ponuke a piva mali teple.

711 nas zachranuje a kupujeme litroveho san miguela a red horsa.

Tie stiahnute na ubytku.

Fra hned druhy pohar rozlieva, tak zacina susenie stola a podlahy.

San miguel jej moc nechutil, flasa padla velmi rychlo. Red horse tez nebol pre nu, no uz bola v nalade.

Kopa srandy.

Capujem z automatu vodu, treba hodit peso a ta zacne hned tiect t.j. treba mat flasu nachystanu este pred vhodenim mince. Za peso cca 2dcl vody.

Pokec neskor pokracoval aj na izbe.

Na izbu ako som predpokladal sa v noci dovalili dalsi dvaja navstevnici.

Naklady :

Vymena 5€ = 281p

Ryza, vysmazane stehno (hrncovna) : 50p
4xkolacik : 20p
Ryza, maso (hrncovna) : 50p
Voda z automatou v ubytku cca 0.6l : 3p
Ryza, kura, ladovy caj (mang inasal) : 118p
2xvelke pivo : 190p


Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb