Setkaní s klukama

Nepal's flag
Asia » Nepal
January 6th 2015

Krásná práce, konečně se zase potkáme s klukama. Ráno jdu do pekárny na snídani a beru sebou počítač, takže tam nakonec sedím do oběda, kdy se potkávám s klukama. Tedy nejprve s Mikem a až po chvíli i s Chrisem, který se zdržel ve spa, kde se byl nechat vydrhnout. Na oběd jdeme do čínské restaurace. Kluci nám objednali dobroty. Po obídku jdeme opět na kafe do pekárny. Kolem 4té vyrážím pro víza a na místní nádraží pro lístek na bus do Indie. Vracím se kolem 6té a domlouvám se s klukama na večeři. Vybrali nám Severokorejskou restauraci. Pááááni 😉. Potkáváme se v Mandal street a jdeme společně. Je to kus od Thamelu a jsem až překvapenej jak hezká část města to tu je. K veceři si dáváme s Chrisem grilované vepřové a jinak grilovaný lilek, něco jako sushi a kimchi. Kluci dost dostali místní servírky, když na ně spustili plynně korejsky. Byla to celkem sranda. Véča to byla nakonec výborná. Po jídle se vracíme k Thamelu a jdeme do Alobaru potkat nějakou "kamarádku" s koulema 😉. Dáváme si tu pivko, kouříme shishu a kolem půlnoci to balíme a jdeme spát. Já mám málinko problém dostat se přes staženou a zamčenou roletu do GH, ale nakonec jsem ji nějak otevřel a do pokoje se dostal. Uff 😊

Tot: 0.12s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 40; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb