Trekking dag 4: Flubberbenen en welvaartsbuiken

Nepal's flag
Asia » Nepal » Langtang
October 15th 2014
Published: October 28th 2014

Van Chilime naar Tatopani (tato=heet, pani= water)

Wakker worden zonder het geluid van regen. Zou de regen na 1,5 dag nonstop huisgehouden te hebben nu eindelijk afgelopen zijn? Uit het raam zagen we een super blauwe lucht met besneeuwde bergtoppen, yes!! Tijdens het lopen had Jeanine last van de velle zon, maar alles beter dan de regen van gisteren. We kwamen vandaag mensen tegen die gisteren wel verder waren gelopen, zij zaten onder de bloedzuigers, daar hebben wij gelukkig nog niet mee te maken gehad.

We kwamen vermoeid aan in Tatopani, een plekje met alleen maar houten huisjes. Stiekem was het wel een beetje toeristisch door de warm water bron. De natural hotspring zat alleen wel vol met Duitsers. De lokale bevolking mooie bedekkende kledij. Toeristen helaas in oma onderbroeken(bruin van de modder), met flubberbenen en dikke welvaartsbuiken. Dit beeld bleef helaas iets te lang op het netvlies hangen :s Onze zin in de hotspring was nu wel erg afgenomen...

De duitse toerist:
- Ze komen altijd in groepen
- Nemen alles mee op reis (crocs, tictacs, maar helaas dit keer geen badpak)
- Spreken je direct in het Duits aan. Je ben toch Nederlands??
Oke, ze zijn een stuk minder erg dan (de meeste) Fransen, want die zijn compleet contact gestoord.

Tot: 0.11s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0366s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb