Výlet na motorkach

Malaysia's flag
Asia » Malaysia
October 2nd 2014

Po spolecne noci se šváby, které jsem vyhnal z mého polštáře těsně před spaním, se ráno kolem osmé potkáváme s britským párem. Ještě před rozchodem, jsme se večer stihli domluvit, ze se následující den pojedeme společně podívat na vodopád, hory a pláže. Vyrazíme tedy poměrně brzy, abychom se nasnidali a půjčili motorky a měli spoustu času na výlet. Bohužel první zklamaní přichází se zjištěním, ze nedaleka kavárna, kde jsme chtěli jist, ma otevřeno až od 9hod. Další zklamaní se zjištěním téze informace v pujcovne. I když zde již je spousta lidi, kteří připravuji motorky, pujceni je striktně možné až po deváté. Zkoušíme ještě půjčovnu, ktera je na druhou stranu od guesthousu, ale se stejným výsledkem. Sakra tady se tedy do vstavani nehrnou 😊.... Nakonec tedy usedame na terasu kavárny a čekáme až otevřou. Nakonec jsme se dočkali jak snídaně, tak motorek a můžeme vyrazit. Prvním cílem je vodopád Seven Wells. Když k němu dorazime, začíná mírně poprchavat. To nás však nemůže odradit. Přicházíme pod vodopád, převlékáme se do plavek a uz se koupeme a blbneme na klizkych kamenech, které využíváme jako klouzacky. No prostě jako děti. Od blbnutí nás neodkazuje ani prudký slejvak, který přišel vzápětí. Asi po hodině blbnutí se převlékáme zase do suchého a vyrážíme na oběd a pak na lanovku vedoucí na místní horu. Bohůžel počasí moc nepřeje a tak si užíváme super výhled v mracích. Ještě před tím než jsme puštěni do lanovky, musíme do 3D kina, kde nám pouštějí něco jako horskou dráhu. No opravdu žádná pecka. Lanovka nás tedy následně bere do mraků, odkud není vidět ani ň. Uleháme tedy na vyhlídkovou plošinu a oddáváme se odpočinku. Po našem vzoru se většina přítomných opičí a za nedlouho je plošina plná ležících lidí 😊. Po řádném relaxu sjíždíme lanovkou zpět dolů a vyrážíme obhlédnou další části ostrova. Nejprve vyrážíme na "Beach of Skulls" - pláž lebek. Chvilku nám trvá než ji nacházíme a hlavně nám cestu na motorkách opět trochu znepříjemňuje poměrně prudký slejvák. Nemá cenu se ani schovávat, protže jsme durch během několika málo vteřin. Pár minut a je po všem. Pláž je to...... no prostě pláž. Malá a ničím výjimečná 😊. Chvilku se kocháme a varážíme za další zajímavostí na ostrově, pláž s černým pískem. Tu už nacházíme poměrně snadno, jen si nejsme zcela jistí historou, kterou píšou o této pláži jako důvodu, proč je písek černý. Pozornému oku totiž nemůže uniknout nedaleká rafinérka, kde zpracovávají ropu či olej a ona pláž nápadně začíná právě od ní. 😊.... odtud se už jen vydáváme směrem k domovu. Když míjíme letiště, všímám si krásného výhledu a jakéhosi občerstvení poblíž. Neodoláváme a dáváme si kokosový ořech a při jeho popíjení pozorujeme západ slunce. Celkem romantika musím říct... taková ta ve třech 😊. Pak se vrcíme do města, kde si vybírám peníze a jedem se najíst a následně vrátit motorky. Tady jsme se málem poprali, protože majitel byl kokot, ale nakonec jsem holčinu od něho odtrhnul a nějak uklidnil, takže k potičce fyzické nakonec nedošlo, ale slovní byla celkem hustá 😊. Pak už si dáváme jenom pivečko na dobrou noc. Při něm se seznamujeme s novým hostem Alexem, který se chce zítra ke mně přidat na Island Hopping. Domlouváme sraz a jdeme spát

Tot: 0.221s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0228s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb