107.den - perhentian island


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia
May 15th 2018
Published: May 17th 2018
Edit Blog Post

Nakonec som nemohol zaspat, prezratie a teplo.

Stropny fan isol na plno ale i tak som sa riadne potil.

Ranajky opat u ewans cafe. Fasujem nove heslo na wifi.

Rano isla wifina velmi rychlo co bolo fajn.

Nakonec pada rozhodnutie a pojdem do dzungle taman negara.

Ha len este nevim ako.

Chcel by som ist vlakom len to by som musel po ceste niekde prespat bo do blizkeho mestecka je prichod okolo 2.30 a to sa mi fakt nechce motat niekde v noci a cakat na ranny bus.

No a ktovie ako je to s ubytkami, v hre je mesto dabong a gua musang.

Dalsia alternativa ist nocnym busom z jerteh do temerloh. Ale zas prichod okolo 4.00 rano.

Posledna je privat bus, podla netu zhruba 100rm co je fakt dost.

Uvidim vo stvrtok ked sa vylodim v kuala besut.

Kukal som aj booking.com ale opat nic, bo je tam poznamka, cudzinci platia +10rm na den.

Som zvedavy ci to aj realne funguje.

Ako uz sa mi tato krajina prestava lubit. Dvojita cena pri vstupe na ostrov, cul hento.

Po jedle presun na oblubenu plaz.

Voda dost vysoko, polezal som si vsak len hodinku bo sa spustil dazd.

Ten trval zhruba hodinu a pol, preckal som to v blizkom altanku.

V dive centre nabalenie vystroje a smer batu layar.

Kusok od mola cakala smetiarska lod, na nu zbrehu vozili clnky odpad zabaleny v ciernych plastovych vreciach.

Cestou vyhadzujeme v mori dve skupinky ludi.

Dnes sme s divemasterom 4ks. Moj spolubyvajuci a jedna cestovatelka co navstivila uz nepal, sri lanku a malajziu, toto je jej druhy mesiac, odtial to ide nazad do holandska a potom som sa v tom uz stratil.

Dole fakt parada, kvanta ryb, obcas hufy malych rybiek.

Opat ideme hore ked ja mam 110, francuz mal 100, holandaka neviem.

Opustame stanovisko ale obaja divemastery tu ostavaju, jeden stratil okuliare tak ich idu hladat.

Vyzdvihujeme severanov, divemaster dan, a ziak (aow) zo svedska.

Sved robil 7 mesacovv australii, prakticky cela jeho rodina tam bola (bratranci, sestranice).

Nasi divemasteru okuliare nasli tak sa ide nazad na zakladnu.

Vcera pri dvoch ponoroch sa nasli dve masky, skoda, ze ani jednu som nenasiel ja.

Pri prichode k plazi, kotvili pri mole male nakladne lodky co doviezli zasoby. Chodia asi vzdy v rovnakom case medzi 13.00 - 14.00.

Na jednej boli nalozene dokonca drevenne stolicky, skrina. U nas by to bolo brane ako odpad, tu ako vylepsenie ubytka 😊

Jedlo klasika u ewans, wifi uz bolo slabsie. Ryba nesklamala. Dnes som si dal barakudu. Na zajtra nevim aku si dam, bo maju len dve na vyber. Mozno zmenim podnik.

Sved bol u amelia cafe, tez bol rozcarovany s pomalou obsluhou.

Stretko s piggy nebude, vraj je chora.

Poobede oddych na prvej plazi. Tu francuzska z potapania s dalsimi dvoma a neskor dosol dalsi francuz z potapania.

Vkuse im isla huba.

Jedine funkcne lehatko obsadene. Na ostatnych sa bud neda nastavit sklon abo tam chyba par vystuzi.

Neskor sem prichadza indicka rodina, nevim ci sa stary nebol v mori vysrat.

Ja tam chodim len stat.

Hned po vstupe do mora opat kopa ciernobielych rybiek.

Ukecanych francuzov vymenila partia majalzijcanov co si sem donisli shishu, pustali nahlas muziku a robili proste bordel.

Zapad slnka opat topka a opat ma vyhnali komari.

Na izbe sa rozhodujem, ze znova navstivim bufet.

Obzerstvo teda pokracuje.

Davam si iny druh ryby, miesto cestovin su nudle a miesto masicka ryba.

Polievka rovnaka ako vcera, kremova.

Z dezertu pribudol fajn zelatinovy kolac.

Pri stole otravne dve macky, pri konci si trufli vyliezt az na stol, tak som im hodil kost z ryby nech si uziju a hlavne nech neotravuju.

S problemami dokotulanie sa na izbu.

Francuz je uz prec a sved je na nocnom potapani.

Volali aj mna ale to ma fakt nelaka, len tma a baterka.

Podla mna je to take iste ked som liezol na vrcholy na vychod slnka po tme.

Clovek hovno vidi, idem jak slimak a nist z toho nema, teda aspon ja.

V nasej restike premitali opat dalsi film. Tentoraz o volakom zajacovy, zajtra by sa uz asi aj patrilo si kuknut daky filmik. Uvidime, asi zas skoncim v bufete. Este na mna caka sepia 😊

Som dobre dostipany. Tieto komare nevidavaju klasicky bzucavy ton, proste to prileti, bodne a ide dalej.

Zaujimave, ze mi utocia hlavne na nohy, od clenku dole.

Naklady :

Omeleta s hribami, 2 toasty, maslo ; 8 rm
Baracuda paprik : 16 rm
Bufet v shari la : 25 rm


Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0352s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb