Uppdraget avslutas

Published: September 20th 2012

Torsdag:

För att maximera tidsutnyttjandet och få en trevlig avslutning på uppdraget i Penang så åkte Anders och jag över till Long Pine Beach på morgonen och åkte ett par omgångar JET-SKI.

Hotellet kör bussar emellan sina tre anläggningar på ön och det är bara att sätta upp sig på en lista så får man åka med. Vår buss fastnade i någon sorts kö, men då hämtade de fram Merca-limo och skjutsade oss istället 😉

Dagens spaning är att nästan alla skoterförare vänder jackan bak-och-fram. Behövs säkert när det är 200% fuktighet och 35 grader i skuggan...

Efter en fantastisk indisk lunch och utcheckning från Eastern & Oriental bar det sedan iväg till flygplatsen för skuttet över till Kuala Lumpur.

Efter kvällsträningen träffade jag Fredrik Ivarsson på hotellet. Vi åkte till KL-tower och käkade i middag i den roterande restaurangen, med utsikt över Petronas Towers. Sedan åkte vi ner till tornen för att fota lite, men det blev inget vidare utan stativ. Får väl köpa ett vykort imorgon istället 😉

Tot: 0.121s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 56; dbt: 0.0507s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb