120.den - np kinabalu


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sabah » Mount Kinabalu
May 28th 2018
Published: May 28th 2018
Edit Blog Post

Cs kamos ma vyzdvihuje presne o 9.00.

Som fakt prekvapeny, ani raz nemeskali ked ma vyzdvihovali. Boli presny ako svajciarske hodinky.

Vyhadzuje ma na jalan padang odkial chodia minivany do roznych destinacii.

Mna vyklada pri destinacii ranau.

Vyberci vravi, ze 25rm.

Cakaju tu 3 nemci (2babi, chalan), idu do kundasang.

Neskor prichadza sikmacka, niekam odbieha a privaza dalsie dve.

12 ludi + sofer a kopa batoziny.

Chlapik co mi vravel 25rm vybera prachy, domaci davaju 20 (traja ludia), sikmacka aj s dvoma babami co donisla 25rm, sused nestiha zaplatit a nemci tez ne, bo vyberci sa zakecal, dosol sofer a isli sme.

Co som rozumel tak nemcom tez hovorili cenu 25rm (mozno zaplatili skor nevim).

Na konci mesta je opat mesita obohnana jazerom.

Zacina stupanie do vrchu.

Vyhlad nic moc, hmla, zatiahnute, poprcha.

Obcas chytime kamion ale moc velke zdrzanie nie je.

Sikmacka celu cestu husti do jednej baby nech sa prida do dakej pyramidovej firmy. Pusta jej motivacne videa ako je jednoduche ziskat prachy. Celu cestu jej isla huba.

Po 2 hod sa nechavam vyhodit pri odbocke Kinabalu Mountain Lodge.

Ma teda natahli pri cestovnom, bo vystupujem prvy.

Nenapadnou cestickou do kopca a zas dole a hore sa dostavam uz k spominanemu ubytko.

Este sa ani neopytam na cenu a uz mi dava zlavu z 35 na 30.

Obzeram si dorm, nieco na sposob japonskych koji ale samozrejme uroven uplne horsia.

Bol by som tu sam, vyhlad cez okna do udolia ale kopa okien cez ktore fuci priamo na postele. Tak nic.

A i tak to je nakonci sveta.

Pokracujem k dalsiemu vytipovanemu asi 2km do kopca a neskor dole.

Oproti vstupu do parku je ubytko panataran. Dorm za 42.4rm

Tak tez nic ale vidim tabulu za 20rm v D'Villa Rina Ria Lodge (toto som mal vytipovane ako prve ale na wiki bola cena 55rm)

Cen 20rm plati ale bez ranajok, s nimi za 30rm (ziadny rozdiel ak si ich clovek objedna samostatne).

Maly 4 dorm, podla oblecenia to tu okupuje baba.

Ani tu okno nejde zavriet ale su tu len dve a nie osem.

Vonku sa spusta dazd.

Prieskum okolia, jedna restika rovnake ceny, obchod tez, cinska restika bez menu a na otazku kolko co stoji ignoracia personalu.

Inac bola to diera.

Na ubytku jedlo, free wifi, mini slofik na izbe.

Prichadza dalsia baba.

V restike, sedenie vonku, net a jedlo a pivo.

Je tu malajzijska partia (starsi lude s detmi). Uplne ma to vytaca ako mixuju rec, anglickomalajziskocinsky. Uplny otras to je.

Opat sa spusta dazd. Zrejme pojdem asi zajtra dalej, bo chodniky budu rozmocne, nestoji mi to za to ak este bude aj zamracene a mozno dazd.

A kurvy maju dvojite vstupne.

Ono je monzumove obdobie, tak sa neni comu co cudovat.

Drbne ma ked to bude rovnake aj na taiwane kde sa zdrzim rekordne dlho 45.dni. Fakt nevim co tam budem robit.

Chlastat a kukat po sikmackach 😊

Naklady :

Minivan kk - np kinabalu (9.15hod) : 20rm
D'Villa Rina Ria Lodge, 4dorm, share sprcha : 20rm
Nasi goreng, zeleny napoj : 11rm (8+3)
10ks spring roll, 2male piva tiger : 22rm (12+10)


Advertisement



Tot: 0.578s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.3214s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb