Storbyens larm til paradisets ro

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Kedah & Perlis » Pulau Langkawi
December 6th 2008
Published: December 6th 2008

Vi ankom igaar til Langkawi, som er en oe paa vest kysten af Malaysia. Det er super at komme vaek fra storbyens larm og staa med foedderne i hvidt sand og tyrkis blaat vand. Da vi ankom til Kuala Kudah faerge terminal blev vi hurtigt overfaldet og fik booket et vaerelse. Da vi ankom til hvad der skulle vaere paradis oeen var der moerkt og vi havde haft 1,5 time i aircondition helvedet(baaden derover). Hotelvaerelset var meget lille, der var myg overalt!!! vores toilet var et hul i jorden med naturlig udluftning (huller i vaeggen) og en vifte der ikke virkede. Men efter koeb af Mygge super gift og et par bajere paa stranden, saa det hele meget lysere ud. saa i dag flyttede vi til et andet hotel, hvor toilettet er fint, der er vifter der virker og myggenet for vinduerne. Hele oplevelsen laerte os en masse og det skulle ske paa et tidspunkt!

Vi har taenkt os at haenge ud her en uge eller to, det kommer an paa hvor meget der er at lave! I morgen skal vi oeen rundt paa scootere. I overmorgen skal vi ud og sejle i sejlbaad mellem de 99 oeer ud fra kysten.

Der kommer billeder senere...

Hilsen os

6th December 2008

myggenet
Godt Jacob, du fik brug for dit myggenet...... Så fedt, at høre I hygger jer. Nye oplevelser venter.... og ja, vi har det pænt koldt, omkring frysepunktet om natten og ca 8 gr om dagen. Knus til jer alle

Tot: 0.131s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0979s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb