I-WANT-TO-SHOOT GUNS

I WANT TO SHOOT GUNS... Read Full Entry

Photos are below

Ydrasil!Ydrasil!
Ydrasil!

Vi ser dem overalt! YDRASIL!!!
YDRASIL!YDRASIL!
YDRASIL!

Der er du jo igen din gamle svinger!
Fly...Fly...
Fly...

Fly on the wings of love.....
Koen!Koen!
Koen!

Selv koerne synes Angkor er et pragtfuldt sted
Angkor...Angkor...
Angkor...

Endnu et Angkor tempel, vi kraeser for jer hva?
FotokunstFotokunst
Fotokunst

Soeren laver fotokunst, motiv ukendt!
S21 faengslet!S21 faengslet!
S21 faengslet!

S21 faengslet med original tortur seng og tortur redskab yaiks!
S21 TorturredskabS21 Torturredskab
S21 Torturredskab

Folk blev haengt op i overliggeren med hoved ned i krukken i ser... I krukken var kogende vand, se, det er tortur!
S21 udsigt!S21 udsigt!
S21 udsigt!

Fangeren skal dog ik klage over daarlig udsigt!
Killing Fields!Killing Fields!
Killing Fields!

Dette taarn indeholdt tusindevis af knogler! Skraemmende syn
Khmeren og koen!Khmeren og koen!
Khmeren og koen!

Khmer'en laerer sin Ko at svoemme! Saa kan de overleve regntiden, smart smart
Cambodia's hovedvejCambodia's hovedvej
Cambodia's hovedvej

En af de fine hovedveje i Cambodia! Klarer lidt mere skills end HC Andersens Boulevard
Cu Chi Tunnels - VietnamCu Chi Tunnels - Vietnam
Cu Chi Tunnels - Vietnam

En indgang til Cu Chi tunnels i Vietnam! GUERILLA WARFARE AT IT'S FINEST!
Draeber larven!Draeber larven!
Draeber larven!

Paa stoerrelse med en linial!
Cu Chi Tunnels - TANK!Cu Chi Tunnels - TANK!
Cu Chi Tunnels - TANK!

Silvia stiger ombord i en gammel US Tank! RUUUUMBLE PACK!
Silvia paa shooting rangeSilvia paa shooting range
Silvia paa shooting range

Jaja italiensk facisme...! AK47
Denis paa shooting rangeDenis paa shooting range
Denis paa shooting range

Jaja tysk nazisme!! AK47 Lock'N'Load!
Cu Chi Tunnels - Guerilla trap!Cu Chi Tunnels - Guerilla trap!
Cu Chi Tunnels - Guerilla trap!

Foer set en amerikansk krigsveteran uden ben? Han er nok faldet ned i denne!
Rispapir!Rispapir!
Rispapir!

Ja, papir er ik kun lavet af trae, her ses det af Ris... saa laerte i ogsaa noget idag smaa venner!

10th September 2006

Miss you SI
Hey Sweetheart I see that your having the time of your life and I wish I was there with you... Denmark is same shit so just enjoy as long as you can. 3A are having a get together the 30 of september And I will miss you even more that night.. hope to see you soon... Take care Love.
12th September 2006

Åh, hvor er i heldige!!
Der er ikke så meget at sige, andet end at jeg er misundelig på jer, og alt det i oplever. Det er nogle fantastiske billeder i har taget, og dejligt med de spændende rejsebeskrivelser. Herhjemme er det blevet sommer igen, mens jeg sidder på skolen og skriver økonomirapport. Pænt kedeligt!! Hav det godt i 2 eventyrlystne smukke fyre:-)
16th September 2006

En lidt smule!!!!!!!
16th September 2006

Jow jow
Først, hvor var det godt at høre fra Jer. Var alvorlig bekymret. Tak tak for opdateringen og hvor er der mange mange super gode billeder og jeg kan godt lide at hvert billede får nogle ord med på vejen. Man tænker nogle gange at I må have det som om det hele er en lang drøm. Det er så fantastisk at I får så mange specielle oplevelser med steder og mennesker som kun et fåtal ved eksisterer. Jeg kan godt lide at I er så opsøgende i gode oplevelser. I burde skrive en bog til brug for back-packere om hvad der er muligt i den del af verden, en såkaldt appetit-vækker. Materiale mangler i jo ikke. Så hvor svært kan det være. I kan nok også tjene penge på at holde foredrag om Jeres tur. Jeg mener det sgu!!!!!! Glem ikke at passe på Jer og Jeres værdier.
25th September 2006

Pas på told!!
Hey drenge! Det lyder jo til at I har det fedt, det er helt kanon! Jeg læste et sted at I har sendt jeres suits hjem - jeg ville lige gøre opmærksom på at I sandsynligvis bliver opkrævet told på det I sender hjemad og det kan let ske at være meget mere end I har givet for at få dem lavet!

Tot: 0.075s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb