113.den - Vang Vien


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Vang Vieng
December 28th 2012
Published: April 3rd 2013
Edit Blog Post

Na ranajky som spravil zasadnu zmenu,uz ziadna kuracia bageta ale pre istotu tuniakova. Ta je uplne najlepsia. Tunika je z konzervy. Potom len odchod na izbu,zobratie batohu a smer tubing.

Pre pozicovnu dusi som dosol 9/45,ziadny iny ludia okrem mna tam neboli. mam pockat abo zacvakat 20kk za vyvezenie hornemu toku rieky. Tak som pockal. O 5 minut prisiel irsky par a hned za nimi sa valilo 5 thajek.

Vypisal som papier,dal 55kk + 60kk zaloha a nasadol do tuktuk auta. Kolesa sa vyhodili na zstrechu a slo sa za mesto. Pri nastupovani som si buchol hlavu,maju tu fakt nizke stropy.

Po asi 15.min jazdy nas vylozili pri rieke. Prvy bar bol prazdny.Nakoniec vysvitlo,ze vsetky bari su prazdne a wikitravel neklamal,vsetko zrusene aj atrakcie.Skoda no. Som dufal,ze to uz bude obnovene.(update k 01.04.2013,podla wikitravel par barov uz funguje ale atrakcie su furt neni povolene).

Prvy okusili vodu thajsky obcania,potom ja a nakonec iri. Voda bola fakt ladova ale super cista oproti Don Det. Plavba trvala 2,5 hod. Perfektny relax,paradne hory a okolie. Obcas som videl domacich sa kupat vo vode,chytali neake veci do sieti,sa pri tom ponarali. Rieka kludna,miestami mensie pereje,obcas neaka skala,most. Prekazkam som sa uspesne vyhynal ale to sa neda povedat o thajkach,tie tusim narazili do vsetkeho co bolo vo vode. Semtam sa mihli aj kajakary resp ludia co si zapaltili vylet motorovym clnkom. Tych v mot.clnkoch ozaj nechapem,ludia nasadnu v meste prevezu sa trochu po uplne kludnej rieke a idu nazad.Odhadujem,ze cely trip moze trvat max 30.min. Pri tom ich otravuje zvuk motora,nie aby si pozicali aspon kajaky,si mohli viac vychutnat prirodu a okolie. Este pochopim starych ludi ale aby sa aj mlady takto rozvazali.

Pri konci som naschval presvihol koniec tubingu a zviezol sa este asi 500m po prude,skoro az k platenemu mostu. Potom som si to odslapal ale aspon som vyschol. Vak vydrzal,takze zatial spokojnost.

Po tubingu som si siel vyzdvihnut laundry. Najskor mi dali zlu tasku,potom som cakal 10 min., doniesli 2 tasky,ze mam si vybrat ,ktora je moja. Zobral som spravnu tasku a siel na izbu,po vykladany zistene,ze dve tricka su este vlhke,tak som ich susil na zabradli. Inak pradlo pekne vonavucke. dalej len relax na izbe.

Obed polievka,vecera bageta. Nakoniec idem teda do toho Phonsavanu. V ubytku cena 120kk,vo vedlajsej cestovke za 110kk a priamo na stanici za 100kk. Zobral som strednu cenu,bo sa mi ozaj nechce rano slapat na stanicu a co som zistoval odvozy na stanicu,tak su po 10kk. Mozno ak by sa mi podarilo stopnut daky plny bola by cena isto nizsia ale nechcelo sa mi spekulovat.

Este furt mi vrt v hlave ten Novy Zeland ci tam ist a skusit robit na cierno.

Inak problem s peniazmi. Mam len 180kk,v Phonsovane budem muset vybrat resp zamenit peniaze.

Ozaj,vcera ako som jazdil tak som stretol asi dvoch 15-rocnych chalanov so samopalmi.

naklady

tuna bageta + 2 banany gratis - 10kk
tubing - 55kk
nudlova polievka s kuratom - 12kk
bus vang vien - phonsavan - 110kk
kur.bageta - 10kk

fotky
http://min.us/mGogjOCyCzsjc

Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0322s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb