Laosin ihanuus ja kurjuus

Laos' flag
Asia » Laos » West » Luang Prabang
September 28th 2006
Published: September 28th 2006

Nyt se sitten iski, ensimmainen vatsatauti. Soin jotain sopimatonta, ja sen seurauksena mikaan ei pysy sisalla. Vahan on heikko olo, mutta alkaa tuntua jo pikkuhiljaa paremmalta.
Toivon etta olo paranee ennen huomista, jolloin edessa on kuuden tunnin laivamatka Nong Kiawiin. Vatsatautia lukuun ottamatta Laos on ollut erittain positiivinen kokemus. En tiennyt mita odottaa tanne tullessani, mutta ainakin ylitti kaikki toiveeni. Taalla ihmiset on paljon rennompia kun Thaimaassa. Kenellakaan ei tunnu olevan kiire minnekaan.

Matkustellaan varmaan viela noin viikko yhessa Dorten kanssa. Sitten ma suunnistan pohjoseen patikoimaan ja Vietnamiin. Dorte taas lahtee etelaan pain. Vahan kieltamatta jannittaa menna Vietnamiin yksinani, mutta olen myos kovin innoissani.

On mukava huomata miten matkustelu muuttaa mua ihmisena. Asiat jotka ennen tuntu niin tarkeilta menettaa merkityksensa. Ja sita oppii iloitsemaan niin pienista asioista. Kuten joka kerta kun menee vessaan ja siella on tavallinen vessanpytty niin iloitsee siita, tai kuinka onnellinen onkaan kun suihkusta tulee lamminta vetta.

28th September 2006

Hyviä uusia seikkailuja!
Tuntuu vähän epätodelliselta, että reissailet kaikissa noissa maissa. Mutta kuvasi osoittaa, että olet siellä. Me täällä ollaan just saatu peruna nostettua ja kerätään omenoita talveksi (ynnä välistä pitää käydä töissä). Kateudesta vihreitä terveisiä sateisesta kotimaasta ja hyviä uusia seikkailuja Vietnamissa!
2nd October 2006

Pikaista paranemista!
Oli tosi kiva jutella Skypellä konffapuhelu sun ja Jaanan kanssa. Toivottavasti sun maha on jo normaali ja oot täydessä iskussa. BIG HUG!

Tot: 0.08s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0584s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb