Si Phan Don, 4000 Islands, Laos 20 apr t/m 23apr


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » South » Don Det
May 10th 2012
Published: May 11th 2012
Edit Blog Post

ZonsondergangZonsondergangZonsondergang

Vanuit de boot opweg naar Don Det.
Vanaf Phnom Penh hebben we de bus naar Si Phan Don gepakt. Ook wel bekend als “ the 4000 Islands” en het ligt helemaal ten zuiden van Laos. Het is een groep eilanden gelegen in de Mekong rivier.

Een erg mooi stukje natuur en het is er cheap! Ik had mijn eigen hutje met hangmat voor 30.000kip (3euro). I Like!

De eerste dag even lekker bijgekomen van de bus reis, de volgende dag hebben we een kayaktocht gedaan!
Erg gaaf, eerst een flink stuk kayakken om vervolgens een mooie waterval te bekijken (Li Phi Falls). Vervolgens weer aantal kilometer kayakken toen we de dolpijnen zagen! In de Mekong zitten nog een aantal van de zeldzamen zoetwater dolfijnen ( The Irrawaddy Dolphin). Ik was helemaal blij dat we ze hadden gezien! Toen lekker lunchen en die had ik nodig want Victoria en ik hebben constant wedstrijdje met de anderen gedaan.! (haha en niet een verloren!)
Toen naar de grote waterval Khon Phapheng.

Een leuke geslaagde dag en bovendien een goede training!


Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement



11th May 2012

Foto
Wat leuk dat je zoveel met Victoria op pad bent... Maarre ik ben wel heel erg benieuwd naar haar. Dussss een foto graag :) Knuffel
20th May 2012

Asia-dream
Wat fijn voor ons dat je ons laat meegenieten dmv je mooie fotoos. Maar ook je vrijheid en blijheid straalt van de fotoos af. liefs uit nederland, eindelijk zon, Tanja en Theo

Tot: 0.09s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 53; dbt: 0.0624s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb