jihuu

Laos' flag
Asia » Laos » South » Don Det
January 17th 2009
Published: January 17th 2009

houhouhou terveisia laosista! aidit, muut sukulaiset ja kaikki rakkaat toverit; ollaan hengissa ja kaikki on tooooosi hyvin. austaan paratiisisarella bungalossa missa ei oo sahkoo ja vesi tulee joesta, peruspaivaan kuulu riippumatto, riippumatto, riippumatto ja riippumatto, nautitaan lammosta, rauhasta ja ruuasta . meilla ei toimi kannykat, ja bloginkin kunnollinen paivittaminen on mahdottomus, koska taalla netti on hidas ja epaluotettava. eli meista ei nyt kuulu hetkeen, kerrotaan myohemmin kaikki stoorit.
rakkautta ja lampoa sinne!

19th January 2009

lao lao lao
Joo, ei vissiin tuu viestit perille. Sattuneista syista ma oon laosissa vaan 24.-30.1. todennakoisesti jossain akselilla vientiane luang prabang. riippuen tietty siita selvianko sinne asti... koitan viela soittaa lahempana. mutta jos en saa teita kii, ni loistavaa matkaa! nauttikaa! p.s. vietnamissa surkeet kelit, mutta uberkivaa silti ollu. huomenna tsekkaamaan halong bay.
19th January 2009

damn tytot oon kade.. taalla ma vaan istun cittarin kassalla ja kuuntelen ihmisten valitusta 3 senttia kalliimista kahvimuruista... no ehka makin joskus lahden xD meille tuli viimeinkin talvi ja koko ajan on ihan vitun kylma.. ma olen onnistunut viimeisen kuukauden aikana havittmaan narikkalapun jonka seurauksena joku ihana ihminen nouti puolestani takkini ja laukkunu joiden sisalla oli IPodini ja tyo- seka kotiavaimet ja unohti sitten antaa tavarat minulle.. ja sitten viikko sitten jatin lompakkoni kannispaissani keskelle katua ja silla tiella se on edelleenkin. onneksi sain suljettua korttini ennenkuin koyhdyin. passi vaan harmittaa..mutta alkaa pelatko hankin uuden ja sitten lahetaan porukalla kiinaan viinaa vetamaan :) ps. tulkaa nopee kotiin <3 haha

Tot: 0.104s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb