Ett inlägg med text också

Asia » Japan » Osaka » Hirakata
October 6th 2008
Published: October 6th 2008

Här kommer ett inlägg som inte är lika rörligt som det förra, men som istället kanske förklarar lite bättre vad vi har gjort det senaste. Jag har dock laddat upp hur mycket bilder som helst så det ska nog finnas en del att titta på en då. Bland annat några hett efterlängtade på lägenheten. Sedan får Susanna några bilder med konstig mat tillägnade sig också. Ja, vad har vi gjort... Read Full Entry

Photos are below

Köket ännu en gångKöket ännu en gång
Köket ännu en gång

En okänd person posar automatisk när hon hör kameran.
RummetRummet
Rummet

Som man ser på bilden så kommer julen tidigt i Osaka.
SängenSängen
Sängen

Här skulle man ju haft en soffa istället, men nu är det som det är. Det här funkar bra det med.
SminkningSminkning
Sminkning

"Jag tycker om små utrymmen" brukar Mami säga när hon slår sig ner framför spegeln.
SkrivbordetSkrivbordet
Skrivbordet

Som man ser så är det tvättdag idag, så stegen upp till loftet är övertäckt.
LoftetLoftet
Loftet

Det här skulle man ju egentligen kunna hyra ut i andra hand.

6th October 2008

Lägenheten ser bra ut och Mami var jättefin i sin hakama, men det bästa är ju ändå att du fick ditt namn @ softbank. Tycker jag. Men du vet ju hur jag är.
6th October 2008

Åh va kul med bilder! Jag blir så avundsjuk! Jag vill också åka till Japan! Nån gång får det allt bli av! Lägenheten ser supermysig ut! Känns typ dubbelt så stor som "min" var...även om de var lika stora. Jag är mycket tacksam för matbilderna, fast det lät ganska äckligt med brosk och fågelhjärtan :/

Tot: 0.172s; Tpl: 0.02s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.1318s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb