Yokohama

Asia » Japan » Kanagawa » Yokohama
October 31st 2012
Published: October 31st 2012

Yokohama

Aangezien Yokohama maar een dik half uur van Tokyo verwijdert ligt, besloten we pas rond 10 uur naar daar te gaan. Een metro rit, een treinrit en wat hulp van een Japanner later kwamen we aan op onze bestemming. Daar aangekomen vroegen we aan de info balie wat er de moeite waard was en ze gaf een plan en wat uitleg.
Wat we wilden zien lag in of rond het centrum van de stad dus besloten we met de metro naar de buitenkant te gaan om dan te voet terug te keren.

Zo kwamen we, onder andere, enkele parkjes tegen en uiteraard de haven van Yokohama.
Er was ook een China Town te bezichtigen en het bekende rad dat zeer mooi oplicht in het duister. ( Zie foto’s) We zijn ginder dan ook gebleven tot het donker werd om nog wat meer foto’s van de gebouwen rondom het water en van het wiel te nemen. Er was in de buurt ook een kleine menigte verzameld rond 2 japanners die een showke opvoerden (zie filmpje en foto) waar we dan ook even zijn blijven plakken. Toen het te donker werd om foto’s te nemen besloten we terug te gaan en onderweg nog iets te eten en zo komt deze dag dan ook tot zijn einde.

31st October 2012

Ziet er wel een schoon stad uit ... 's nachts toch. Het verrast mij een beetje dat die Jappen zo behulpzaam zijn. Toen ik in Thailand was deden de mensen gewoon alsof ze wilden helpen om aan u geld te geraken :) Het zal een andere cultuur zijn.
yokohama by night 3

Amai Sam, tof pleksken om eens een pintje te gaan drinken! ;-) zeker proeven trouwens want Japans bier is echt lekker!
yokohama by night 3

Bier
Ik heb er hier al 3 lokale geproefd. Beetje plat naar ons normen maar valt idd wel mee.

he mateke,
Wel spannend allemaal zeker,k leef met je mee en oooooooooo zo leuk dat ik dit mee kan volgen !!! Hou je taaien "enjoy" xx grtjs, marc & lynn

Tot: 0.065s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 29; dbt: 0.0356s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb