P?esun a odlet


Advertisement
India's flag
Asia » India » Tamil Nadu » Tiruchirappalli
March 2nd 2015
Published: July 12th 2017
Edit Blog Post

Geo: 10.81, 78.69

Ráno se probouzím sám v posteli a sám vyrážím na snídani. Je to trochu nezvyk po dvou měsících. Vyrážím do stejné kavárny a dávám si oblíbenou kombinaci toastu s cappuccinem. Po snídani se vracím zabalit, vysprchovat a vyrážím na nádraží na vlak do Trichy. Ten má jet v 11:10, ale hned zjišťuji, že má cca 40min zpoždění. Nic se neděje, protože mám do odletu spoustu času a tak usedám na batoh a čekám pozorujíce informační obrazovku. Po chvilce si čekání zkracuji pitím chai a netrvá dlouho a vlak doráží. Mám pouze general ticket, což znamená že nemám žádné rezervované místo a v případě obsazenosti všech míst musím sedět na zemi. To se naštěstí neděje a tak zabírám dvě místa proti sobě ve sleeper class. Na sedačku proti sobě posazuji batůžek aby mě nikdo neotravoval a už si užívám cesty. Je to super pohodlné. Překvapivě mě ani nekontroluje několikrát kolem procházející průvodčí, který vyhazuje kolem všechny kdo nemají místenku, ale mě nějakým záhadným způsobem ignoruje. Cesta utíká poměrně rychle a tak se za nedlouho ocitám na nádraží v Trichy, odkud se vydávám hledat něco dobrého k obědu. Sluníčko paří jako o závod, tak se modlím, abych něco našel co nejdříve. Za nedlouho nacházím poměrně rušnou restauraci, což je znamení, že jídlo bude čerstvé a v pohodě. K mému překvapení tu mají klimatizovanou část, kam mě jako turistu hned posílají. Parádička. Obsluhující personál neovládá angličtinu zrovna bravůrně a tak místo vysvětlování co mají, bere číšník talíř jinému zakázníkovi, aby mi ukázal jestli chci to samé. Dost mě to pobavilo a evidentně i onoho zákazníka 😊. Vypadá to slušně a cena přijatelně takže ok, jdu do toho. Po obdržení mého talíře s mnoha věci na něm se nade mě staví jeden z číšníků a zírá jak jím s tím, že mi ke každé věci říká co to je a jak bych to měl jíst. Po dvou měsících v Indii mi připadá trochu otravný, ale nakonec ho úspěšně ignoruji a užívám si jídlo. S plným žaludkem se vydávám najít nějákou oázu klidu, kde by ideálně byla i klimatizace a internet, abych zabil zbytek času, který tu mám. Letadlo mi letí až o půlnoci, takže času mám spoustu. Nakonec nacházím internet café, kde si kupuji hodinu internetu a trávím zde část času, který mi zbývá. Pak trochu naivně hledám bus na letiště s tím, že tam budou kavárny a internet. Nasedám a vyrážím. Letiště vypadá celkem moderně, jen jsem jediný kdo tam směřuje. No ono mám taky asi nějakých 7-8hodin do odletu 😊. Při vstupu do haly procházím kontrolou a vojáček se mě ptá zda chci opravdu vstoupit, protože mě pak už nepustí ven a musím tam zůstat. Po závanu chladného vzduch z prostoru haly, která je evidentně klimatizovaná, neváhám ani chvilku a souhlasně kývám, že ok. Netrvá dlouho a objevuji “kavárnu” a překvapivě tu opravdu mají i internet, takže jsem za vodou. Čas tu utíká poměrně rychle a než se naději už se odbavuji a nasedám do letadla. Nashledanou Indie…..

Advertisement



Tot: 0.047s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb