Ardua es la vida del viajero!

India's flag
Asia » India » Rajasthan » Bundi
August 22nd 2008
Published: August 22nd 2008

Doncs si! Aconseguir arribar a Agra, per veure "la perla blanca", es va convertir en hores de cotxe i tren, un dia d'aquells durs, que per sort vam acabar reconduint.
Podriem resumir-ho a les classes d'indi practiques. Per entendre-ho en tota la seva profunditat, us heu d'imaginar una estacio de tren deserta, on a l'altre costat pasturen vaques i cabres, al mig del vestibul, totalment buit, un gos mig adormit entre el brunzit de les mosques i poc a poc, tot de families i gent, que van arribant i donant vida a tot l'espai. Sentades el mig, la nostra partida de cartes es converteix en el centre d'atencio, pero encara mes quan ens dediquem a jugar al rellotge en indi: ek, do, tin, char, phanx, che, saat, aat, nao i das! ( ara ja sabem contar fins a 10 ), el riure una mica escandalos d'alguna de nosaltres i altres fenomens paranormals, encara creen mes expectacio!
Despres un cop al tren mentre el sol cau, comenca la llico 2, la Eli es dedica a apendre les frases mes habituals per poder-nos moure, la expressio amb mes exit es: XALO, XALO! ( venga/ moveu-vos ), molt adequat per fer desistir venedors ambulant, conductors de ricks-haw, i altres individus.

23rd August 2008

mumbai?
hello r u visting mumbai?which date?lets meet up for cuppa coffee

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0489s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb