India

October 17th 2014
Published: October 17th 2014

MensenMensenMensen

Delhi herken je door mensen, Delhi erkennt man an Menschen,
Lectori salutem, (für Deutsch, schau unter)

Vrienden, familie en andere geinteresseerden. Welkom op ons blog. Om jullie op de hoogte te houden van wat Nadja en ik aan het doen zijn, hoe het met ons gaat en waar we zijn schrijven we deze blog. Jullie lezers varieren van bezorgde moeders, tot mtv-generatie (Aaron) die graag een klein stukje tekst willen lezen, Zwitsers, Nederlanders en misschien nog wel een Duitser. We proberen iedereen tevreden te stellen en deze blog tweetalig (net als het Eurovisie songfestival) weer te geven. Voor Duits zie hieronder, graag niet te veel commentaar op mijn spelling, de automatische correctie staat op Hindi ingesteld. Comments zijn wel welkom, sterker nog, we zien er naar uit. Mocht je iets prive willen schrijven, dan kan dat altijd naar onze e-mails (Tom Bouwmeester over jeweetwel).

Liebe Freunde, Familie und andere Interessierte. Willkommen auf unserem Reiseblog! Damit ihr unsere Reise nachvervolgen koennt, schauen wo wir uns befinden, wie es uns geht und was wir gerade am aushecken sind, schreiben wir diesen Blog. Wie ihr euch vorstellen koennt, wollen das gaaaanz viele, unterschiedliche Menschen lesen, von besorgten Muetter, zu braven Schweizer zu verrueckten Hollaender (der Aaron). Wir geben uns darum Muehe den Blog sowohl in deutsch als auch in hollaendisch zu gestalten (im Eurovisionsongfestivalstil). Scheut euch nicht einen Kommentar zu hinterlassen! Ihr koennt natuerlich auch ein persoenliches Mail an uns senden.

Viel Spass beim Lesen!

Delhi, met een inwoneraantal van bijna 12 miljoen mensen mogen we Delhi heus wel een grote stad noemen. We waren wel wat nerveus om de eerste dag uit ons hostelletje te komen, het was namelijk midden in een bazaar van smalle steegejs waar het krioelt van mensen, motoren, tuc tucs, rickshaws en dieren, stel je de geuren voor. Uiteindelijk is het toch gelukt en daar hebben we wat foto's van gemaakt.

Mit einer Einwohnerzahl von fast 12 Millionen dürfen wir Delhi schon ein grosse Stadt nennen. Am ersten Tag waren wir ein bisschen nervös um aus unserem Hostel zu gehen. Das Hostel stand in einem Bazaar mit kleinen Gassen wo es sehr viele Leute gegeben hat, Motorräder, Tuc Tucs, Rickshaws und Tiere. Stellt euch mal den Geruch vor. Schlussendlich hat es doch geklappt, und da haben wir ein paar Fotos davon gemacht.

---

Als je hier per ongeluk bent terecht gekomen omdat je op zoek was naar de website van Laurens en Martine, klik dan hier

Sind Sie auf dieser Website gekommen wegen das Sie der Site van Laurens und Martine gesucht haben, klick dan hier

Tot: 0.139s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0619s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb