Ensimmainen tyopaiva

Asia » India » Kerala » Trivandrum
January 8th 2007
Published: January 11th 2007

Maanantai 8. tammikuuta.

Ensimmainen tyopaiva. Shiji oli laittanut taas hyvan aamiaisen ja me kaikki nelja soimme roimasti. Auto tuli hakemaan meita Suntecin toimistolle klo 9 ja ajoimme aamukiireisen Trivindrumin lapi.

Suntecin toimisto hienossa villa tyyppisessa talossa jossa on hienot puukoristeiset kierreportaat sisalla. Ennen kuin saimme menna menna sisaan niin meidan piti kirjoittautua sisaan. Kranthi kirjoittautui ensin, sitten Andrew. Mina olisin kirjoittautunut seuraavaksi, mutta turvamies sanoi etta ei tarvitse, vaan han vain merkkasi +1 Andrew:n nimen viereen. Sanoin hanelle etta minulla on myos nimi, mutta se ei auttanut asiaa. Vikas luuli etta hanenkaan ei tarvinnut kirjoittautua, mutta turvamies sanoi etta piti. Oli ilmi selvaa etta koska olin nainen turvamies luuli etta olin Andrew:n assistentti, tms. Etta potutti.

Olimme toissa klo 1 asti aamulla. Jos tata menoa jatketaan niin olen kylla loppu jo perjantaina.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0235s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb