We are in Hong Kong again

Asia » Hong Kong » Kowloon
November 1st 2009
Published: November 3rd 2009

Dear friends,

This time the text is in Dutch only, sorry for the inconvenience.

Monkey and Bear

Lieve vrienden en vriendinnen,

Niet echt een travelblog, maar wij willen jullie laten weten dat wij goed en veilig in Hong Kong zijn aangekomen. Onze reis is volledig volgens schema verlopen, hoewel China Airlines niet helemaal de juiste informatie heeft verstrekt. Bij het boeken via internet wordt de indruk gewekt dat de vlucht Amsterdam - Taipei rechtstreeks gaat en dan vervolgens met een overstap naar Hong Kong.

Niets is minder waar. Vanuit Amsterdam nog steeds eerst naar Bangkok, daar een tussenstop van circa anderhalf uur en dan pas door naar Taipei.

Kortom behoorlijk wat meer uren onderweg. Maar de service e.d van China Airlines is uitstekend.

In Hong Kong op het vliegveld best nog wat stress gehad met de bagage. De eerste koffer kwam al na 2 minuten, de tweede koffer duurde hierna nog zeker 15 minuten. Dus best wat zweet druppeltjes. Maar het belangrijkste is dat onze bagage compleet aangekomen is.

Het weer is hier prima, zo rond de 24 graden op dit moment. Soms wat veel wind, maar niets te klagen.

Jammer is het alleen dat de internetverbinding in het hotel op dit moment ronduit slecht is. Heel erg langzaam en het uploaden van foto's duurt een eeuwigheid. Medewerkers van de service-provider werken er volgens het personeel van het hotel hard aan om de snelheid weer op het juiste niveau te brengen.

Wij zien het wel, maar vooralsnog betekent dit dat er weinig of geen mogelijkheden zijn om een ECHTE travelblog te maken. Dit wordt dus afwachten.

Mailtjes van jullie kant zijn overigens altijd leuk en welkom.

From Hong Kong with love

Monkey and Bear

3rd November 2009

Een goeie maand om uit Nederland te zijn, want het is herfst, wind en regen; dus heerlijk om in 24 graden te banjeren. Veel plezier!

mooi en genieten he
Hallo lieve vrienden, goed te horen dat jullie weer veilig aangekomen zijn in jullie favoriete vakantieplek. Ga heel veel ontspannen en genieten. Hier alles ok; in dfe pers bescheiden berichten over de klus waar ik aan werk. Groetjes, Foppe & Anita

beste wensen
Heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen.Krijg ik tenminste nog de kans jullie een fijne vakantie te wensen.Was een dag telaat.Heel veel plezier.Het was fijn jullie weer te zien. liefs Toos

Fijne vakantie!
Blij dat jullie goed zijn aangekomen. Nu lekker bijkomen en genieten, liefs, Lucia en Tom.
5th November 2009

Heel veel plezier weer! Ben weer benieuwd naar de foto's en de verhalen. Hoe lang blijven jullie ditmaal weg? Liefs Tamara
5th November 2009

haha~~
but, i didn't see ur photoes...
11th November 2009

Happy family
hai aad en ineke...wat gaat die tijd snel zeg!! jullie al weer in hong kong!! super zeg..lekker genieten daar.. jammer dat we nog niet via de foto's kunnen genietn..k heb een leuke beurs gehad vorige week..heeeel druk..veel bekenden..ook was t in turkije echt genieten..we wensen jullie een super tijd daar..het is allicht qua weer beter dan hier..storm..regen en koude...en vroeg donker..vandaag sint maarten...leuk al die kindjes aan de deur...ook dat moeten jullie missen...we keep in contact..fijne dagen daar...groetjes ook van dick
12th November 2009

Alweer daar???? Lekker!!
Ha die Aad en Ineke, wist helemaal niet dat jullie alweer die kant opgingen. Lekker. Geniet er lekker van he, en laat ons meegenieten met jullie prachtige verhalen en foto's (als het wil gaan lukken tenminste). Hoe lang blijven jullie weg dit keer? Kunnen jullie je e-mail nog lezen daar? Ik stuur ff wat prive door. Beetje sneu verhaal. Groetjes en veel plezier en een hele dikke tuut, Erika.
17th January 2010

Hoe gaat ie
We waren al ongerust, maar het ligt dus aan het internetverkeer vanuit jullie hotel dat we niets horen en zien. Ben zij al dat jullie wel een tijdje weg zouden zijn. Wij hopen dat jullie genieten. Zien elkaar gauw weer. Groetjes Benny en Liesbeth

Tot: 0.165s; Tpl: 0.009s; cc: 17; qc: 150; dbt: 0.1057s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb