Hong Kong Parks and ceremonial teasession

Asia » Hong Kong » Hong Kong Island
March 11th 2006
Published: March 12th 2006

Summary - 07/03/2006 - After shopping the daily groceries, we visit Hong Kong Zoological and Botanical Garden and Hong Kong Park. Beautiful landscaped parks in the middle of Hong Kong. In the Hong Kong Park is on Cotton Tree Lane 389 ) lucky chinese numbers' one of the best marriage licence offices. So there are lots of brides in the park. It is really fun to see this. After our visit to the park... Read Full Entry

Photos are below

Het wordt steeds spannender
Thee Ceremonie Flagstaff House

Moet het nu zelf ook eens proberen

Ik ben niet ontevreden
Thee Ceremonie Flagstaff House

Hij moet ook weer zonodig
Thee Ceremonie Flagstaff House

Dit is het beeldje van een belangrijke theechinees, maar wie het is weet ik ook niet
Thee Ceremonie Flagstaff House

Antieke theekasten - Overigens nooit geweten dat er theejaargangen bestaan. Dit zijn platte of ronden blokken samengeperste thee die sooms wel 40 tot 50 jaar oud kunnen zijn. Het prijskaartje voor dit soor blokken ligt per 500 gram ver boven de 400 euro
Clock Tower Clock Tower
Clock Tower

Clock Tower, het oorspronkelijke startpunt van de Oriental Express in het verleden. Op de achtergrond een deel van het gigantisch grote culturele centrum van Hong Kong. Hier worden o.m. de uitvoeringen gegeven van de Chinese opera.
Star FerryStar Ferry
Star Ferry

Met de Star Ferry terug naar Kowloon.
Harbour Plaza Metropolis Hotel Zwembad op de 9e etageHarbour Plaza Metropolis Hotel Zwembad op de 9e etage
Harbour Plaza Metropolis Hotel Zwembad op de 9e etage

Water van het zwembad ongeveer 21 graden.
Harbour Plaza Metropolis Hotel Zwembad op de 9e etage

Het is alleen wel weer hard werken deze vakantie.

12th March 2006

telefoontje
Hoi lieve vrienden, Leuk en verrassend je telefoontje op zaterdagmorgen vanuit het verre en mooie HongKong, terwijl jezelf, gehuld in dikke winterkleding, naar langzaam neerdwarrelende sneeuwvlokken staat te kijken. Foto's zijn en blijven mooi, de jaloezie neemt toe, de verhalen zijn leuk om te lezen. Tot de volgende weblog Foppe
12th March 2006

hallo
wat leuk al die vakantie foto`s wij hebben nu ook wel het gevoel dat we op vakantie zijn. hier is het ongeveer 2 garaden boven 0 dus stuur de zon aub hier heen!!!!!! groetjes johan en es

Tot: 0.047s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0248s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb