Cesta do Kangdingu

China's flag
Asia » China » Sichuan » Kangding
July 13th 2014

Ráno se probouzíme v učebně angličtiny a vyrážíme na nádraží. Cestu máme nastudovanou, teď už jen mít štěští a chytit bus na ledovec. Když dorážíme na nádraží a konečně se dostáváme k okénku, dozvídáme se nepříjemnou zprávu, že žádný bus už k ledovci nejede. Marťa promptně reaguje a ptáme se na bus do Kangdingu, města nedaleko ledovce. Tam bus jede za cca 30min, tak rychle kupujeme lístky a jdeme si dát něco k snídani. Čas odjezdu se blíží, my nasedáme do busu a vyrážíme na první dloooouhou cestu busem. Není to nic moc příjemného, protože bus sám o sobě není žádná hitparáda a navíc jsem vyfasoval pod sedačkou jakýsi motorek, který se po několika prvních hodinách jízdy rozehřál, takže z něj vyzařovalo velmi nepříjemné teplo. Nakonec jsme to ale nějak přežili. Po vystoupení z busu se začínám bavit s francouzským párem, který s námi cestoval a ptám se jich, jestli mají už zarezervované nějaké ubytování. Dávájí nám typ, který dostali od známých a tak se k nim přidáváme. Alespoň se dělíme o TAXík. Nakonec ubytko super. Provozuje ho americký pár s českými kořeny, takže se rychle stávám kámošem s majitelem a nakonec nám nabízí možnost přespání v meditační místnosti, coč je regulérní dvojlůžkový pokoj, ale za poloviční cenu než normální dvojlůžkový pokoj. Takže bomba. Dáváme si zde zápaďáckou večeři a jdeme ulehnout. Ještě před tím se ptám na možnosti trekkingu v okolí a dostávám tip na výlet na kopec hned za hostelem, dokonce dostávám i mapku. Super, plán na zítra máme, můžeme jít spinkat.

Tot: 0.04s; Tpl: 0.007s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0233s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb