Country and Village life in the mountains around Kali

Asia » China » Guizhou » Kaili
April 16th 2009
Published: April 19th 2009

Dear friends,

In this blog, travel with us in the mountains and enjoy the pictures of the Miao peoples countrylife.
One picture tells more than a thousand words.

Stay tuned for our new adventures in Yunnan Provence.

From Kali with love.

Monkey and Bear.

Lieve vrienden en vriendinnen,

In deze blog weinig of geen tekst. Want een foto vertelt meer dan duizend woorden.
Reis met ons mee door de bergen en ervaar het dagelijkse leven van de Miao bevolking in hun eigen leefomgeving.
Deze rondreis is er zo een die wij nooit meer zullen vergeten.
De vriendelijkheid en de gastvrijheid van deze bergvolkeren zijn uniek. Iedereen die je tegen komt wil eigenlijk het weinige dat zij bezitten met jou delen.
In hun beleving is alles wat leeft hun vriend en moet je ook als goede vriend behandelen.
Het reizen in deze omgeving samen met onze locale gids Lee en chauffeur Luo geeft je het gevoel dat je er een (klein) beetje bij hoort.

Na dit avontuur vertrekken wij naar Kunming in de provincie Yunnan.

So stay tuned.

From Kali with love.

Monkey and Bear

19th April 2009

schitterend
Hallootje, wat zijn het toch weer schitterende foto's. Ben blij dat jullie het erg naar je zin hebben. Vind het ook leuk dat we via de pc kunnen bellen, lijkt dan net of je vlakbij bent. Neem aan dat je ma ook gebeld heb anders hoort ze het wel van mij.Groetjes van Josien,Ma, Wil en kopjes van Lady.
19th April 2009

wederom mooie foto's
Lieve Vrienden, Wat een feest als jullie blog is geweest. Altijd weer prachtige foto's. Geweldig om wederom te zien dat jullie weer genieten van het eten en de drankjes, vooral de rice wine zal bij jullie goed in de smaak vallen. Vandaag elkaar gedag gezegd via skype, helaas en iets mindere verbinding dan van de week. Maar toch een raar gezicht jullie in het verre China en wij hier in Wijk bij Duurstede. Even een vraagje wie van de 2 op de foto Lee en Luo is. Deze heren zullen het vast niet naar hun zin hebben met 2 van die rijslustige type's zoals jullie. Geniet ervan en wij wachten op de volgende ontmoeting met jullie en dit land.
21st April 2009

Fantastisch
He Monkey and Bear, wat een schattige namen voor jullie! Wie heeft dat bedacht? Van al dat eten en drinken dat jullie daar in China doen moeten jullie toch wel in gewicht aankomen maar ach dat komt t.z.t. wel weer goed toch? Ik heb nog nooit zo'n indrukwekkend reisverslag gelezen en gezien als dat van jullie. Het komt zo dichtbij, dat dat allemaal kan tegenwoordig. Hier kan ik echt van genieten. Geniet er maar van en ik lees en zie jullie indrukken wel weer. Voor jullie ter informatie, het is hier in Nederland al enkele dagen ca. 19 graden en zonnig, dus heel lekker. Veel buiten zitten met een kopje koffie of een borreltje en natuurlijk buiten eten, dat is genieten op zijn Hollands. Liefs Alice
21st April 2009

Hoe staat het leven
Hallo Alles goed met jullie hier fantastisch mooi weer. Groetjes Dick

Tot: 0.085s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0555s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb