21.den - nanning


Advertisement
China's flag
Asia » China » Guangxi » Nanning
September 27th 2012
Published: March 20th 2013
Edit Blog Post

Rano sa budi japonec,ide mu bus do vietnamu.Spim do 8/30,moj rekord ,na ranajky idem na miestny trh,dolava od ubytka a potom hned doprava.Zasa vsemozna zelenina a maso len tak pohadzane na pultoch.Davam si mini langos trocha pikantny,placku plnenu zeleninou a vajcovu placku.ta bola najlepsia.

Na izbe mam noveho cloveka,cinanku.Na poste kupujem strieborneho draka.Aspon vloaco si donesiem z ciny,fotky a zazitky nepocitam.Vyvalujem sa v lobby,citam knihu a odpocivam.

Na obed opat vyrazam do ulic.Koncim v kadernictve.Maju tam tabulu francuzske kadernictvo,som zvedavy.Je tam 8 stoliciek.predomnou su dvaja zakaznici.Kadernici su tu dvaja.kazdy robi svojho cloveka.Po chvili prichadzaju dalsi traja.Piaty chlapy a len jedna zena.Aj ta len umyva hlavy.Naznacujem bzucanim ako ma ma ostrihat.Zaujimam svoje miesto.Okolo krku mi dava asi 8cm golier,potom klasicky zasteru.Nasadzuje si igelitove rukavice a ide sa na to.Chcel som na 2mm,spravil to 0.5mm. No nist teda.Zistujem,ze zuzana mala pravdu,mam krivu hlavu.Hotovo,to si myslim ale len ja.Berie fen a vyfukavami mi hlavu,potom to este na hlave pozameta so spongiou.Zrazu berie brtivu.Strach v ociach,hadam ma nejde dat na koleno.Uf,len zarovnava okolo usi a vzadu.Fak mu to ide dobre.u takeho kadernika som este nebol.Klobuk dole.Opat fenuje a oprasuje.Hotovo.Platim 15rmb.Velmi dobre kadernictvo,sledoval som susedov,fakt sa tito majstry vyznaju vo svojom remesle.Inak farbenie stoji 35rmb.

Cerstvo ostrihany kracam do dicosu na obed.Zas si davam to co minule.Zas ma hyta hnacka.Asi to bude z dicosu,takze uz ziadny fastfood.V lobby planuje vietnam,zistujem,ze mam volnych 6 dni.Uvidime ako to vyplnim.recepcna mi dava pas s vizami.Platia od piatka,tak ako som jej povedal,30 dni.Zalohujem fotky na disk.Zas debilny pc,nechce mi ho nacitat.SD kartu nacitalo,skopiroval som to do pc ale same od seba to zmizlo.Je tu peter zo vcera,pytam sa ho ci mozem pouzit jeho notbook.Parada vsetko fici.zaloha spravena.Dava mi aj pa cinskych pesniciek.Na kartu do fotaku mi vojde este 400 fotiek,potom to zacnem mazat.Relax v lobby.

Okolo 18/00 idem na veceru do podniku ako vcera,davam si ine jedlo,lepsie.nudle s masom,cesnakom,zeleninou.Je toho dost za 9rmb.Objednal som to pomocou fotaku.Ukazal fotku a bolo to.Najedeny idem do walmarku nakupit zasoby na cestu.Kupujem aj 6 plechoviek piva za 12rmb,male 0.3l.Opat aj dve crievka,sladke pecivo,cokolady,keksy a redbully.Chcel som zobrat aj take klobasy ale neviem ci to netreba tepelne upravi.Tak radsej nie.Testujem zmrzlinu v kfc,najlepsia,mcdonald a dicos sa mozu strcit.

Ako som isel na veceru,tak na krizovatke stali 4 policajti a riadili to tam.Neuveritelne mnozsvo skutrov,vsetky na elektrinu.Stoja od 1500 do 4000rmb.Klobuk dole pred policajtami,nasi by tam nemali sanci.Chodniky v meste,v parkoch stale upratuje upratovacia cata,tak nikde ziadne papieriky po zemi.Su tu asi nonstop.Na ulici je aj dost zobrakov,niektory len lezia,iny hraju na nastroje.Strasne vela ludi tu predava mobily a prislusenstvo na ne.skoro kazde 3 metre je neaky stanok.Bol som kuknut aj v adidase,ceny ako u nas.Chcel som si kupit tricko ac milan ale mali len male velkosti a za taku ceny by som to aj tak nekupil.

partia s ktorymi som vcera bol na veceri tu neni,bud su na izbe abo v meste,nuz caka ma 6 piv.S Petrom sa mozno v sobotu stretnem vo vietname.kukal som ucet na O2,uz som nad limit,tak tento mesiac ziadne smsky.zbaleny som,cakam kedy sa uvolni pc.Jeden cinan ho uz okupuje asi hodinu.Je na cinskom icq,tu sa to vola qq.Hadam zajtra najdem bus stanicu.

naklady

vyber zo zuno - 500rmb
ranajky,langos,lnena placka so zeleninou,vajcova placka - 2.5rmb
strieborny drak - 556rmb
strihane - 15rmb
obed dicos - 15rmb
vecera,nudle s masom - 9rmb
nakup - 58.5rmb
zmrzlina kfc - 3rmb

fotky

http://min.us/mNZvMbDU22AFg

Advertisement



Tot: 0.508s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.2879s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb