National Ethnic Museum Part 2

Asia » China » Beijing
October 10th 2006
Published: October 20th 2006

Summary: Today we visit the National Ethnic Museumpark for the second time. We wrote already before over this park of 56 nationalties in China. So this time less words and lots of pictures.

See you next time.

Monkey and Bear.

Lieve vrienden en vriendinnen,

Vanmorgen gaan wij voor de tweede keer naar het National Ethnic Museumpark.

Wij bezoeken het tweede gedeelte van het park. Over dit museum hebben wij al een eerder travelblog gepubliceerd naar aanleiding van ons eerste bezoek.

Nog even in herinnering brengen dat in dit museum alle 56 nationaliteiten van China zijn vertegenwoordigd met als doel er voor te zorgen dat iedere nationaliteit zijn cultuur en historie in stand houdt voor het nageslacht.

Dus bij deze travelblog weinig woorden, maar veel foto's.

Tot de volgende keer.

Liefs

Monkey an Bear.

Tot: 0.05s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.0307s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb